tiistai 23. helmikuuta 2016

Riikka K SHOES ARE MY THING


shoot (3 of 5)
shoot (1 of 1)
shoot (1 of 5)
shoot (5 of 5)
shoot (4 of 5)
shoot (2 of 5)

Jos mietin, millaiset mun arkivaatteita, kokonaisuus on tosi simppeli. Sellainen, missä mun on mukava olla ja missä ei ole liikaa kikkailtu. Kokosin kuviin lempparivaatteitani, niitä joissa mulla on hyvä fiilis. Valkoinen pehmeä perusneule, siniset hapsulahkeiset farkut, silmälasit ja kello. Toivoisin, että oppisin käyttämään enemmän koruja, niistä saisi kivoja yksityiskohtia asuun ja piristystä päivään :-)

No entäs sitten ne kengät? Niin. Niistähän mä olen aiemminkin puhunut. Keinonahkalle hieman irvistän, mutta nahkakenkiä haalin. Ne muotoutuvat jalkaan paremmin, hengittävät ja tuntuvat kaiken kaikkiaan paremmilta. Jos en kulje nahkakengät jalassa, niin tekstiilitennarit on mun kakkosvaihtoehto. Oon ehkä jopa hieman neuroottinen näiden materiaalien suhteen haha! Kaiken tylsän faktan lisäksi mulle on tärkeetä, että kengissä on joku juju, tykkään väreistä ja hullunkurisista jutuista! Kun koko muu asu on simppeli - kengät saa olla erikoisemmat. Välillä mietin, että miksen koskaan osta normaaleja kenkiä. Haluan aina ne siniset. Tai kimaltavat. Ja sitten kun tarvisin mustat kengät, niitä löytyy pyöreä nolla kipaletta. 

Vamos Kenkäkauppa on ollut mun lemppari alusta asti - siellä voin luottaa laatuun ja ammattitaitoon. Vamos lähtikin tekemään mun kanssa yhteistyötä ja meillä olis teillekin jotain! Kampanjakoodilla RIIKKAK saa -15% alennusta tilauksen loppusummasta ja koodi on voimassa tiistaihin 8.3 saakka, joten nyt on oikea aika hankkia keväälle tuliterät popot :-) Sain valita itselleni kengät ja päädyin kuvissa näkyviin söpöläisiin! NE ON NIIN KIVAT! Ja täsmää just mun vaatimuksiin - nahkaiset ja hieman spesiaalit! Oon ihan valmis tennarikeleihin. Vaikka faktahan on, että ei lumi mua oo tähänkään mennessä estänyt :--D

Onko teillä jotain vaatimuksia materiaalin suhteen, niin kenkiin kuin vaatteisiin liittyen? Joku muukin yhtä neuroottinen kuin minä?






from R - Riikka K http://ift.tt/1TCdWNV

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti