keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Tea Marika salaattipäivällinen keskustassa

HKI

Tänään on ollut hyvä päivä. Heräsin yhdentoista pintaan - - koska olin valvonut yli viiteen - - ja join rauhassa aamukahvit samalla, kun tsekkasin sosiaaliset mediani. Rakennan taas uutta instagram-feediä, joten stressasin sitä kahvin ohella. Iltapäivällä Verner soitti ja kyseli tulisinko keskustaan näkemään häntä ja Jimiä. Kasasin kamat ja otin läppärin mukaan bussiin, jotta pystyin lataamaan videoa tubeen samalla kun matkustin. Video on nyt siis nähtävissä mun kanavalla. Haettiin poikien kanssa ensin Starbucksista kahvit ja minä ja Verkku kokeiltiin joitain uusia makuja. Hän valitsi Iced americanon, joka osoittautui tosi vahvaksi jääkahviksi. Sellaiseksi mistä mä tykkäisin. Mun valinta taas oli hieman erikoinen, eikä löydy suoraan valikoimasta. Otin nimittäin Iced caramel macchiaton soijamaitoon, keskipaahdolla ja pohjalle vadelmasiirappia. Siksi väri oli niin erikoinen. Mun on pakko suositella teille tota comboa - - et tarvitse normimaitoa mihinkään, joten kokeile suoraan vaan soijamaitoa - - ja vadelma sopii sinne aivan tajuttoman hyvin. Hintaa tulee suurimmalle koolle (venti) kuitenkin ihan liikaa: 8,10€.

HKIHKI

Pojat lahjoittamassa rahaa kaljaan ja matkusteluun.

HKIHKIHKIHKI

Ennen kotiinlähtöä ostettiin ruoat - - tässä tapauksessa tee se itse -salaattiannokset - - K-marketista ja mentiin ulos syömään. Tuulenpuuskassa lokkien keskellä ruokarauha on kaukana ihanteesta, mutta eipäs sitä Helsingin keskustasta hirveen paljoa hiljaisempaakaan paikkaa löydä. Tänään mun salaatti oli vahvasti kalapainoitteinen, koska pasta- ja perussalaattitarjonta ei kukoistanut tällä kertaa. Ehkä ensi vierailulla saan jäävuorisalaattia... :-) Mites teillä on päivä mennyt? Satoiko jossain, koska täällä on ollut koko ajan pilvistä mutta oon pysynyt kuivana?

from TEA MARIKA http://ift.tt/1MkxsKq

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti