maanantai 19. kesäkuuta 2017

Miss Joy KESÄN LEMPPARI KOSMETIIKKAA

Moikka sinne! Ajattelin tulla jakamaan teille mun kesän kosmetiikka ja kauneus suosikkeja. Kesäksi jotenkin automaattisesti ottaa käyttöön hieman eri tuotteet kuin muuna vuodenaikana, tietenkin sellaisia paljon kevyempiä iholle. Mulle on kertynyt jo tietyt suosikit tälle kesälle, vaikka tätä kesääkään ei paljoa ole kulunut, mutta nyt pääsette kurkkaamaan mitä ne on! 

garnier_drymist

Ensimmäisenä aurinkorasva, tai oikeastaan suihke. Kotiutin tämän Garnierin Dry Mist aurinkosuihkeen vasta äskettäin, mutta tämä on osoittautunut hyvin toimivaksi tuotteeksi! Tämä putelo on tosiaan kuivasuihketta, joten sitä on helppo suihkia ympäri kehoa eikä sitä tarvitse alkaa erikseen levittelemään. Tykkään!

vaseline

Ihon rasvauksessa näin kesällä on ollut ihan ykkönen tämä Vaselinen suihkutettava voide. Tämän sain viime kesänä blogimiitin goodie bagista ja nyt se on päässyt vasta ihan kunnolla käyttöön ja purkki alkaakin olla kohta jo tyhjä! Tämä on juuri täydellinen kesäkoipien rasvaukseen, varsinkinkin kun rasva on ihanan kevyttä ja kosteuttavaa. 

sunkissed

Kolmas mun kesän must-tuote on itseruskettava, (koska oon älyttömän laiska makaamaan auringossa ja haluan säästää ihoni palamiselta:D) Mun aiempi itseruskettava on Mikkelissä, joten ostin tämän Sunkissedin voidemaisen itseruskettavan testiin sävyssä medium. Ja hitsit mä olen tyytyväinen tähän ostokseen! Iholle tulee todella kaunis rusketus jo yhden levityksen jälkeen. Tietenkin voiteen kanssa saa olla aika tarkkana levityksen kanssa, koska siitä jää helpommin rajoja, rantuja ja viivoja kuin moussesta. 

isadora_chrome

Sitten vähän juttuja kynsiä varten. Mä ihastuin nähtyäni jossain chrome kynnet ja pakko oli saada sellaiset itsellekin. Isa Doralta löytyi juuri kyseistä chrome puuteria ja päällyslakka siihen. Siis tälläiset chrome kynnet on ihan taivaallisen ihanat! Voisin koittaa saada kuvaa tai jopa postausta näistä teille :)

eucerin_cccreme

Viimeinen tuote, mikä on noussut mun lemppariksi näin kesällä, on tämä Eucerin aurinkosuojakertoimella varustettu CC-voide. Tämänkin sain viime vuoden blogimiitin goodie bagista, mutta nyt kesällä se on päässyt vasta kunnolla käyttöön. Mä tykkään meikata myös kesällä ihoa, joten tämä on oikein passeli siihen, ei ainakaan kasvojen iho pääse palamaan ja punoittamaan! Suojakerroin tässä on huimat 50 SPF!

Mitkä tuotteet kuuluvat teidän kesäsuosikkeihinne?

PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2tDZknb
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti