perjantai 23. kesäkuuta 2017

Pita's Juhannus 2017

Keskikesän juhlaa vietetään tänä vuonna vähän erilailla mitä yleensä. Ensinnäkin otin siihen jo varaslähdön torstaina. Käytiin Pinjan kanssa pitää juhannusetkot Särkänniemessä. Viime viikolla Pinja lähetti viestiä et lähetääks Särkkikseen jos on vapaata samaan aikaan. Eipä tarvinnu suostutella. Torstaina oltiin Särkkiksen porteilla venaamassa puiston aukeemista ja siellä sit pyörittiin koko päivä sulkemiseen asti. Ihan sama fiilis ku skidinä. Meijän perhe teki joka vuosi kerran kesässä retken Lintsille. Se ajoitettiin aina koulujenalkamisviikolle ja sellaselle päivälle et on mahdollisimman huono keli. Haluttiin välttää ruuhkat. Jatkettiin Pinjan kans vahingossa ihan samaa linjaa... Vettä tuli ajoittain ku esterin perseestä mut ei se menoo haitannu. Ei ollu tungosta. Siihen saatto kyllä myös vaikuttaa tää ajankohta. Juhannuksen korvilla kaikki oli varmaan tekemässä lähtöä mökeilleen.

Mä ylitin itteni pariin otteeseen ja kävin laitteissa jossa en uskonu ikinä käyväni. Olin jo etukäteen kuumotellu Pinjalle, et en sit uskalla tulla mihinkään hurjempiin. Pinja: "Mennääks tohon?" Mä: "No ei varmaan mennä!" Pinja: "Joojoo, mennään vaan." Mä: "Okei..." Aika helposti olin näköjään puhuttavissa ympäri. Käytiin sit melkein kaikissa laitteissa. Särkkis oli muuttunu aika paljon edellisesta kerrasta, josta oliki vierähtäny mulla jo 11 vuotta. Hurjimmat oli X ja Hype. Lempparit MotoGee ja tietenkin Tornado. Se on vaan ihan paras. Niissä käytiin monta kertaa. Illalla oli aika hyvä känni ilman alkoholia. Meil oli niin hauskaa.


Juhannusaatto alkoi siivoomisella. Kämppä oli päässy aika lääväks, joten päätin siivota kunnolla koko huushollin. Sen jälkeen lähdin viettämään juhannusta töihin. Ilmakin alkoi näyttää tutulta ja turvalliselta sateiselta juhannuskeliltä. Mä en oo ikinä ollu juhannusta töissä. Tänä vuonna ajattelin, et ihan sama. Mulla on kuitenkin tää soppari loppumassa ens viikon jälkeen, joten sit oon vapaa mökkeilee tai tekee mitä haluun. Tulee ainakin ihan mukavat rahat tästä viikonlopusta. Laskeskelin, että palkkaa tulee yli 40 tunnin edestä kolmelta päivältä!


Töiden jälkeen menin salille. Ajattelin, et siellä ei olis ollu ketään mut ihan normaalisti siellä oli porukkaa. Eli vähän. Tykkään Myyr-Bodysta koska siellä saa treenata lähes aina rauhassa.


Myöhemmin illalla tein eväät viikonlopuksi ja kattelin telkkarista YleX poppia.



Tuntuu kyllä aika hassulta viettää juhannusta yksin kotona. Kaikkialla on hiljaisempaa kun yleensä. Mökilläkin on tietty ihanan hiljaista siellä keskellä mettää, mut siellä sentään perhe ympärillä. Vähän on nyt orpo olo, mut toisaalta tuntuu ihan kivaltakin. Mikäs tässä ollessa. Siisti koti ja omaa rauhaa. Nyt on juhannuspäivä. Mä alan just tekee lähtöä aamuvuoroon. Illalla haluisin käydä stadissa kattomassa miltä siellä näyttää juhannuksena. Onko siellä niin hiljaista kun kaikki antaa ymmärtää. Hyvää Juhannusta kaikille!

from Pita's http://ift.tt/2sLL50x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti