torstai 29. kesäkuuta 2017

3X EDULLINEN KOSMETIIKKALEMPPARI

Photo 14.1.2009 1.02.56
Tykkään antaa mahdollisuuden kaikille uusille kosmetiikkatuotteille. Haluan kokeilla kaikkea ja niin on kokeiltukin, jotta löytyy niitä lempparituotteita. Oon varmaan vuosi sitten alkanut pestä meikkejä suurimmaks osaks puhdistusliinoilla. Ne on jotenkin paljon kätevämpiä kuin erillinen putsari ja siihen vielä vanulaput päälle. Varsinkin tosi väsyneenä tai kiireessä näillä saa meikit ripeesti pois. Miksei ennen treeniäkin, jos on unohtunut meikkivoiteet naamariin. 

Putsarilappuja ostaessa harmittaa aina niiden kallis hinta, oon ostanut yleensä Niveaa tai Garnieria, jossa yks paketti maksaa yli 4€. Nyt mä kuitenkin aattelin että annan mahdollisuuden Pirkan puhdistuspyyhkeille, jotka maksaa K-Citymarketissa about kaks ja puol euroa. Oon ihan super ilonen, että nämä pyyhkeet on ihan yhtä hyviä kuin vaikkapa Garnierin. Ehdottomasti jatkoon!
Photo 18.1.2009 17.25.59
En oo hirveesti itseruskettavia käyttänyt, mutta Doven asteittain päivettävä voide on mun ehdoton lemppari. Lopputulos ei oo oranssi vaan kivan luonnollinen. Nyt kesällä en oo niin paljoa käyttänyt, sillä aattelin että otan "oikeeta" aurinkoa". Se homma on vähän jäänyt. Iho kannattaa kuoria ennen levittämistä, niinkuin kaikkien itseruskettavien kanssa. Tän tuotteen edullisuus vaihtelee, jossain kaupoissa maksaa 6€ ja toisissa 4,50€.
Photo 18.1.2009 17.29.19
Oon testannut ainoastaan Nyxin meikinkiinnityssuihketta, joka maksaa noin kympin. Essencen vastaava maksaa alle neljä euroa, ja toimii ihan samalla tavalla. Sopii opiskelijabudjettiin täydellisesti! Oon kyllä aika monta kauppaa saanut käydä läpi tätä etsiessä, tuntuu että Essencen hyllyt ammottaa tyhjyyttään todella usein. Vitsit miten onnessani olin kun löysin tätä sitten lopulta.

Mitä edullisen kosmetiikan lemppareita teillä on?


from about my life http://ift.tt/2tnSo13
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti