perjantai 2. kesäkuuta 2017

MÄ OON NIIN LOMALLA

Photo 1.1.2009 0.14.40
Kyllä nyt kelepaa. Oon niin ylpeä itestäni, kun oon jaksanut painaa duunia (ja varsinkin yövuoroja) koulun ohella. Mulla on nimittäin kuukausi palkallista kesälomaa. Ihan superia, kun voi vaan keskittyä nauttimaan kesästä ja tekemään kaikkia kivoja spontaaneja juttuja, eikä tarvii miettiä sen suurempia työasioita kuukauteen. Oon kyllä niin ansainnut tän, vaikka itse sanonkin. Jotkut päivät on vaan tuntunut ihan ylitsepääsemättömän raskailta kun täytyy juosta koulusta suoraan duuniin. Mutta nyt mä hitto saan nostaa hattua itselleni, että mä todellakin jaksoin. Koulu mulla on loppunut jo ajat sitten, mut keskiviikkona olis vielä yks päänsärkyä aiheuttava matikan tentti uusittavana, toivottavasti menis tällä kertaa läpi eikä pitäis jättää siihen vikaan uusintakertaan.

Mä meen huomenna mökille tonne ihanaan saaren hiljaisuuteen. Otan kameran messiin, sillä tavoitteena loman aikana on saada tää rakas blogi taas herätettyä vähän venyneiltä talviunilta.
Photo 1.1.2009 0.18.00Photo 1.1.2009 0.20.23Photo 1.1.2009 0.21.11

from about my life http://ift.tt/2rzjzEF
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti