lauantai 2. heinäkuuta 2016

Tea Marika tarvitsen loman

Missä olen? Mistä lupasin kertoa teille?

Olen tällä hetkellä mökillä ilman puhelinta ainoana elektroniikkana internettiin yhdistämätön iPod, sekä järjestelmäkamera. Silzu on mukanani testaamassa jotain mulle täysin uutta. Aion kertoa teille myöhemmin enemmän mun nykyisestä elämäntilanteestani, kun siis olen siihen valmis. Tällä hetkellä kaikki on vielä niin sekaisin, etten uskalla avata maailmaani sen enempää. Lyhyesti sanottuna mua ahdistaa. Ahdistaa aivan helvetisti. Oon viimeiset vuodet ollut koko ajan työmodessa, some kun ei katso kelloa tai päivää. Oon vastaanottanut yöllä puheluita ja viestejä koskien tulevia mainoskeikkoja tai haastatteluja, kirjoittanut kolmella kielellä ympäri maailmaa oleville ihmisille sopiessani yhteistöistä sun muista.
Älkääkä ymmärtäkö väärin, tämä "työ" on todella hauskaa ja palkitsevaa. Joskus minäkin vain tarvitsen lomaa, enkä koe voivani ottaa sitä muutoin kuin sulkemalla kaikki yhteyden ulkomaailmaan. Käytännössä kukaan ei saa muhun yhteyttä hetkeen (puhutaan päivistä). Olen kuitenkin ajastanut teille postausta tänne ja youtuben puolelle. Instagram vain on kokonaan tauolla. Pitäkäähän huolta itsestänne ja minä palaan levättyäni! :)

AutoileenAutoileenAutoileenAutoileen

from TEA MARIKA http://ift.tt/29DtSN1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti