torstai 4. helmikuuta 2016

VÄRILLISET PIILOLINSSIT = ♥

VÄRILLISET PIILARIT
Heips! Ootteko te koskaan haaveillut erivärisistä silmistä? Mä olen. Tai en ehkä haaveillut, mutta pohtinut miltä näyttäisin erivärisillä silmillä. Välillä kyllästyttää näyttää aina ihan samalta, mut onneks ulkonäköä pystyy näppärästi muuttamaan, ainakin silmien osalta! 

Mä olen käyttänyt piilolinssejä lukion ekalta lähtien. Silmälasit taisin saada ysiluokalla. Mun näkö on huonontunut toisessa silmässä jopa -2.75 asti, eli näen erittäin huonosti ilman vahvuuksia. Onko täällä jotain tovereita kenellä on myös yhtä huono tai huonompi näkö? Anyway, käytän nykyään päivittäin piilareita, enkä vois kuvitellakaan käyttäväni kokoajan laseja. Jos mulla on päiviä, että en tee yhtään mitään, en laita piilareita. En yleensä vaan tykkää lähteä kaupungille/töihin laseilla, sillä en oo tottunut (vieläkään) käyttämään niitä ja mun mielestä kehykset on häiritsevät tietyissä tilanteissa.

Sain yhteistyön kautta testiin tuotteita Alensa.fi nimiseltä nettikaupalta!
ALENSA YHTEISTYÖ
Piilolinssejä säilytetään kerran käytön jälkeen piilolinssinesteessä, ja ne saa myös näppärästi puhdistettua samalla nesteellä. Sain testiini Laim Care -piilolinssinesteen, joka ajaa asiansa varsin hyvin. Tässä on myös plussana se, että piilolinssikotelon saa kiinnitettyä pullon kylkeen, eli sitä ei voi unohtaa. Nimimerkillä Thaimaan reissulla piilolinssikotelonsa kotiin jättänyt.

Mulla kuivuu silmät välillä todella ikävästi ja oon kokeillut laittaa kosteuttavia silmätippoja, mutta huonolla menestyksellä. Mun mielestä ne eivät sovi mun piilareille, vaikka paketin kyljessä lukisikin sen sopivan myös piilolinssien käyttäjille. Sain kokeiluun Laim Moisture -silmäsuihkeen. Tämä sopii mun silmille paremmin kuin silmätipat. Passaa myös, vaikka silmissä olisi meikkiä, ihan kelpo keksintö siis!
ALENSA
Mä halusin kokeilla, miltä mun pärstä näyttäis sinisillä silmillä varusteltuna. Kokeiluun sain TopVue Color -piilolinssit, joissa on vahvuudet. Mun linssini ovat kuukausilinssit, eli yhden käytön jälkeen laitan ne nesteeseen odottelemaan seuraavaa käyttöä. Alensan sivuilta löytyy myös siis värillisiä piilolinssejä ilman vahvuuksia!
VÄRILLISET PIILOLINSSIT
Vitsit nämä näyttää jänniltä! Jotenkin niin outoa nähdä itseni sinisillä silmillä, kun oon tottunut noihin ruskeisiin nappisilmiin. Ihanaa vaihtelua kylläkin! Oon käyttänyt näitä jo pariin otteeseen ja tuun kyllä käyttämään varmaankin lähes aina, kun jaksan laittautua. PS Mun kulmia ei olla näköjään nypitty pitkään aikaan sekä meikin osalta huono kulmapäivä, mutta yrittäkää ignoorata nämä pikkuseikat! :-D


PSSSST Alensan sivuilta saat koodilla ILoveU 5€ alennuksen, kun tilauksesi ylittää 25 euroa. Koodi on voimassa vielä tänään ja huomenna, eli 5.2.2016 asti!


from about my life http://ift.tt/1o9crdd
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti