perjantai 18. syyskuuta 2015

KUULUMISIA

DSC08309
Mulla on viime päivät kulunut aikalailla pelkästään töiden parissa. En oo pahemmin ehtinyt tehdä blogihommia, tai lähinnä ottaa kuvia. Kameran muistikortilla olis kyllä parit asukuvat odottelemassa muokkauksia, mutta säästän niitä vielä hetken. Nyt mä saan kuitenkin nauttia kolmesta vapaapäivästä, kun töihin täytyy mennä seuraavaksi vast maantantaina. Tän vapaapäivän oon viettänyt nukkumalla pitkään ja kierrellen kaupoissa maman kanssa. Aattelin pian hakea lasillisen (tai kaks) viiniä. Parasta.
DSC08286
DSC08315
Tän kuvan alle onkin hyvä kirjoittaa tästä jutusta, eli siis ruokailutottumuksista. Mun ruokavalio on mennyt päin jotain nyt kuukauden aikana. Aattelin että nyt mun on pakko oikeesti yrittää panostaa tähän syömiseen. Toki aina välillä on hyvä herkutella. Nyt oon kuitenkin mennyt sieltä mistä aita on matalin joten ehkä mun tekis ihan hyvää palata niihin vanhoihin "hieman" terveellisimpiin ruokailutottumuksiin. En siis ota sellaista asennetta tähän etten saa syödä mitään hyvyyksiä, sillä se ei oo koskaan ennenkään auttanut mitään... :-D On niin vaikea olla syömättä herkkuja jos ne on kiellettyjen listalla.
DSC08305

from about my life http://ift.tt/1W889hZ
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti