maanantai 7. syyskuuta 2015

Closer To The Edge FALL MUST-HAVES

Aamut ovat alkaneet kylmenemään ihan todenteolla ja illat hämärtymään ihan pimeiksi, joka tarkoittaakin sitä, että syksy alkaa jo olemaan täällä - ellei oikeastaan ole jo! Syksy onkin mun lempivuodenaika heti kesän jälkeen; syksyn värimaailma on niiin kiva, rakastan pukeutua lämpimiin neuleisiin, ja tietty unohtamatta sitä, että vihdoin voi sytyttää kynttilöitä. ♥ Lempparijuttuihin syksyllä kuuluu tietenkin myös syksyvaatteiden shoppaileminen, ja mulla onkin kerääntynyt syksyksi pari must-havesia, jotka ajattelin perinteisesti esitellä täällä bloginkin puolella. :-) Mitä must-haveseja teillä on tänä syksynä, ja löytyykö meiltä sattumoisin samoja pakkohankintoja? 
AUTUMN

1. SADETAKKI - Oon jo viime syksynä ihastellut erilaisia sadetakkeja, varsinkin keltaisena toi ois ihanan syksyinen! Kävelin yksi sateinen päivä kaupungilla ja hämmennyin, sillä tosi monella oli juuri tällainen sadetakki päällä. No, en ainakaan ole ainoa joka ajattelee tämän olevan kiva - ja ulkonäön lisäksi vielä käytännöllinenkin syksyn sadepäiville!

2. PONTSO - Oi että, varsinkin tähän kollaasin yksilöön rakastuin ihan älyttömästi! Aivan pakko saada itselleni :-D 

3. BIKER VEST Keksin niin paljon asuja mielessäni, miten voisin tämän yhdistää. Mun on ihan pakko löytää tälläinen jostain! Oon jo pitkään tällaista halunnut, joten jospa sitten tänä syksynä? 

4. VALKOISET KENGÄT - Eniten oon nyt ihaillut valkoisia maihareita, joten toivottavasti sellaiset löytyy seuraavaksi mun jaloista. Ainoa ongelma vaan on se, että mulla vähän arveluttaa ton valkoisen värin puolesta, mutta näyttäisihän noi kyllä tosi ihanilta!

5. NAHKA- JA FARKKUHAME - Farkkuhameita pystyi bongaamaan jo kesällä mm. ulkomaalaisten bloggaajien yltä, mutta miksipä tätä ei voisi käyttää syksylläkin? Tästä saisi yhdisteltyä niin monta syksyistä asua, kunpa vain löytäisi tuollaisen jostain! 
Oon myös jostain syystä ihastunut nahkaan, jonka voi päätellä kollaasistakin. Hassua huomata, miten en ennen olisi ikinä pystynyt vetämään esimerkiksi nahkahousuja päälle, mutta nyt ajatus siitä ei tunnu edes pahalta. Nahkahame täksi syksyksi kelpaisi kyllä.

6. NAHKAREPPU - Nahkalinjalla jatketaan taas, heh! Mun yltä voi yleensä bongata kangaskassin, sillä tykkään niistä tosi paljon ja ne kuvastaa jollain tapaa mun tyyliä tosi hyvin. Nyt kuitenkin viimeaikoina oon katsellut mustia nahkareppuja, ja sellainen kuuluukin tän syksyn must-have -listaan.

7. HIHATTOMAT POOLOPAIDAT -  En saanut tätä mitenkään järkevästi muotoiltua suomeksi, mutta kyllä varmasti ymmärrätte mitä tarkoitan, haha :-D Mutta oi vitsit, nää on kyllä ollut mun lemppareita jo pitkään! Tällaisia hihattomia high-neckejä mun pitäisi saada paljon enemmän mun vaatekaappiin.

8. UUSIA URHEILUVAATTEITA -  Uudet urheiluvaatteet tuovat enemmän motivaatiota urheilemiseen, ja ainahan niitä on hyvä olla lisää. Uudet juoksuhousut ja ns. ''armband'' (onko tälle suomenkielistä nimitystä?) olisi kiva hommata! 

9. SCRUNCHIES - Muhun ei oikein koskaan ole iskenyt puhelinlankaponnarit, tai sitten voi johtua siitä, että en vaan ole osannut käyttää niitä... Sen sijaan oon tykästynyt tollaisiin kankaisiin hiusdonitseihin ja voisin hamstrata niitä vaikka kuinka paljon! 

10. COZY SWEATERS - Totta kai, ei syksyä ilman lämpimiä neuleita ♥ Haluaisin  täksi syksyksi vielä enemmän basic-neulepaitoja, tuntuu ettei niitä ole koskaan tarpeeksi!

Näiden lisäksi haluamislistalta löytyy se iänikuinen hattu (varsinkin viininpunainen!), uusi huulipuna, nude kynsilakka, uusi huivi ja tietty niitä korvakoruja, jotka mulla on ihan aina hukassa. Niitä ei varmaan koskaan voi olla liikaa :-D 

Mitä tykkäsitte tällaisesta postauksesta?



from Closer to the edge http://ift.tt/1FtRmfC
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti