maanantai 7. joulukuuta 2015

Miss Joy MY WISH LIST

Helouu sinne ! :) Joulu lähenee ihan hurjaa vauhtia ja nyt jos viimeistään olisi aika lähetellä lahjatoivelistoja sinne pukille. Tänäkin vuonna mun lahjatoivelistalta löytyy niin käyttötavaraa kuin myös ihan omaan hemmotteluun tarkoitettuja juttuja :) Kurkataanpas vähän sinne listan puolelle!

My Wish List



Sähköhammasharja : Tälläinen on pakko saada! Tämä tuote löytyy itseasiassa kummankin lahjalistalta, joten toivotaan että pukki on kuullut toiveemme! Monet hehkuttaa sähköhammasharjan käyttöä, joten kai sitä itsekin pitää testata :D

Yöpuku : Löysin ihanan jumpsuit mallisen yöpuvun Ginasta ja mä niin toivon, että kulta ( joulupukki ) toteuttaa mun toiveen! Meillä kotona on aika lämmin aina, joten kevyt yöpuku on must have!

Aamutakki : Mun entinen aamutakki on jo niin kulahtanut, että tänä vuonna pukki saisi kyllä tuoda uuden. Valkoinen aamutakki siis muistuttaa enemmänkin harmaata, sen verran kovassa käytössä se on ollut :D Mullahan on siis aamutakki päällä melkein aina kun oon kotona, hups!

Hajuvesi : Vielä en ole päättänyt, että mikä hajuvesi pääsisi täydentämään mun kokoelmaa tai oikeastaan mitä kokoelmaa...eihän multa löydy kuin yksi hajuvesi, joka sekin on lähes loppu :D Eli hajuvesiä kiitos pukki!

 Lahjapakkaus : Näin Sokoksella tajuttoman monta ihanaa lahjapakkausta, mutta yksi niistä kiinnitti niin mun huomion että se oikein pääsi lahjalistalle asti! Nimittäin Osiksen lahjapakkaus! ( kuvassa ). Pakkauksessa tulee muutamia ihania hiusjuttuja joten kelpaa tänne.

Muuten mun lahjalistalta löytyy toiveita tänne kotiin ja ihan perus asioita itselle. Muunmuassa suklaa ( kohtuumäärin kylläkin ) on tervetullutta, astiat kelpaa aina lahjaksi sekä en pistä vastaan, jos paketeista löytyy lahjakortteja, rahaa tai muuta hömppä tavaraa! :D 
Ja viikonloppuna meillä oli tosiaan työporukan pikkujoulut, ja oli ihan mielettömän hauskaa! Eilinen päivä sitten kuluikin koiravahtina ja ilta Linnan juhlia tuijottaessa :) Kuinkas moni siellä ruudun toisella puolella seurasi Linnan juhlia ? :)

Onko teillä jo lahjalistat valmiina ? 
Kertokaahan mitä toiveita sieltä löytyy!

PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1NdpAI0
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti