perjantai 18. syyskuuta 2015

Sadepisaroita Niittykukkasilla Fifty Shades Of Grey

Mä repäsin ja kävin värjäyttämässä hiukset kampaajalla ekaa kertaa ikinä! Aina ennen on itse väkerrelty siskon tai kavereiden kanssa, ja muutenkin värjäyshistoriaa on mulla takana vasta reilu vuosi. Suuntasin tänään Hiushuone Sinnaan toiveissani luonnollisen näköistä kylmää harmaata, joka kuitenkin olisi vaalea eikä shokkiväreillä tehdyn näköinen. Olin tosi innoissani ja jännittynyt, oon nimittäin vannoutunut blondi enkä osaisi kuvitella itseäni ollenkaan esimerkiksi brunettena. Odotukset oli kuitenkin korkealla, ja mä niin tarvitsin piristystä syksyyn!

Alla luonnonvalossa otetut ja täysin muokkaamattomat kuvat hiuksista ennen ja jälkeen kampaajakäynnin...

Voi vitsi että mä tykkään lopputuloksesta!! ♥ Tykkäsin entisistäkin kovasti keltaisuutta ja juurikasvua lukuunottamatta, mutta onhan nää uudet hiusset paljon viileemmät ja vaaleemmat, aivan ihana syystugga! Pituudesta ei leikattu yhtään, mun pitää ehkä hetki hieman totuttautua vielä ajatukseen, kun hiukset on viimein alkaneet kasvaa.. Mutta sain juuri mitä halusin, ja vitsit että oonkin tyytyväinen.

Mitä te tuumaatte mun uudesta mummolookista, kiva vai ei? ;) 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1MwAb5d
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti