perjantai 18. syyskuuta 2015

Nou Probleem Moi syksy

"Naulakossa vallitsee neulekaaos"
syksyontulossasyksypukkaaolemaansyksyäilmassasysysyksy
Mä oon ihan kympillä mukana liputtamassa syksyä tänä vuonna. Ihan tohkeissani olen kaivellut jätesäkeistä kaikki villaiset kaulahuivini, lapaset, pipot tupsuineen, muutama toppatakkikin pääsi jo naulakkoon asti. Ei sillä, että meidän makkari näyttää nyt aika orvolta ilman sitä sekalaista jätesäkkikasaa, Ikeaan pitäisi päästä mitä pikemmiten!! Mutta jos nyt tähän syksyn ihanuuteen vielä palataan, niin kerrospukeutuminen ja neuleet on ihan ykkösjuttu. Koulussa oon huidellut melkein joka päivä farkut plus neule kombolla, koska 1) helppo kiskaista vaikka silmät puoliummessa päälle, kovin paljon ei voi pieleen mennä, paita väärinpäin parhaassa tapauksessa 2) näyttää kivalta abouttirallaa aina!

   Tosin, pimenevät syysillat eivät houkuttele mua sitten yhtään, eikä todellakaan tämä sääennuste monen päivän saderintamasta. Oli mielenkiintoinen kotimatka kirpparilta kotia, kun tie oli yhdestä kohtaa sen verta veden vallassa, ettei yksikään auto rohjennut seilailla siitä ylitse, ei muuta kuin pakkia silmään. Onneksi tämä ihana ruska piristää mua tän harmauden keskellä ja ajatellaan positiivisesti näistä sadepäivistäkin, tulee tehtyä viikonloppuna kouluhommia eiku! Ei sillä, että pää lyö ihan tyhjää, että mistä aiheesta repäisen mullistavan mielipiteen taikka kärkkään arvostelun maanantaiksi, apua!

   Vaikka tämä sää ei nyt selkenisikään viikonloppuna, niin toivottavasti edes mun ajatukset kirjoitustehtävän suhteen!! Se on kivaa tämä toimittajaksi opiskelu, kun kirjoitustehtäviä tulee ovista ja ikkunoista, just viimeistelin ruotsin esseen, kai siitä saa extrapointsit, kun palautin sen perjantai-iltana? Mutta hei, toivottavasti teillä tulee olemaan kiva viikonloppu ja nähdään taas pian! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1Kxo45x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti