sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

Tea Marika tavaravuori

Siivous (ennen)

Aamuyötä vain kaikille! Olin viime yön Leevin luona ja heräsin poikkeuksellisen reippaana miettien illan valvomisia. Menin keittämään kahvia, palasin peiton alle, herätin poitsun ja kerroin innokkaana päiväni suunnitelmat: siivoaminen, siivoaminen, kahvi, blogi ja siivoaminen. Kiiruhdinkin kotiin (kun oon motivoitunut, on paras toimia heti) ja aloin viskomaan puhtaita vaatteita kaappiin. Samalla mussutin lounasta, kuuntelin lempimusaani ja tanssin ympäri huonetta. Välillä kävin alakerrankin puolella ihan vaan heittämässä parit pyörähdykset. Urakoin parisen tuntia, kunnes isovanhemmat ja eno tulivat kylään ja keskityin sosialisoitumaan heidän kanssaan. Tankkasimme raparperipiirakkaa, kahvia, keksejä ja juteltiin kuulumisia. Mummi myös ystävällisesti tarjoutui avaamaan mun jumiutuneen niskankin. Nyt tuntuu lihaksistossa hyvältä.

Isovanhempien lähdettyä minä palasin huoneeseeni ja turhauduin. Tirautin muutaman epätoivon kyyneleen ja niiden saattelemana järjestelin romppeitani laatikoihin. Tein kiinnostavia havaintoja järkkäilyn lomassa;
- mulla on 5 iPhone-laturia
- mulla oli 39 paria kenkiä, joista kehtasin kahdeksat siirtää syrjään
- villapaitoja löysin peräti 40, enkä ees vitsaile
- laukuista 5 lähti eteenpäin, kaksi Ted Bakeria
- mun pehmopupuja on yli 40
- jos hajuvedet ja bodymistit lasketaan yhteen, on mulla niitä noin 25 kappaletta
- löysin mun vakkarikuulokkeiden, eli Beatsien ja Apple-nappien lisäksi 12 kuulokkeet, joista 6 pakettia oli vielä avaamattomia
- en ilmeisesti koskaan ole ongelmissa kännykän akun kanssa, kun matkalatureita on 8

Olipa mielenkiintoinen löytöjen päivä, sanoisinko!

Siivous (ennen)Siivous (ennen)Siivous (ennen)Siivous (ennen)

Heivasin pois suuren määrän kosmetiikkaa, vaatteita ja piuhoja. Mulla on laturi kaikille omille vempaimille ja niiden lisäksi ainakin viiden muun ihmisen tarpeisiin. Miksi? Hyvä kysymys. Järjestelin suurimman osan kaikesta tavarasta jo ennen iltaa ja tv:n katselua, mutta sekasorron ja breakdownin vuoksi loput täytyi jättää seuraavaan päivään. Jos tästä tulisi siedettävä mesta ennen ensi yötä?

Siivous (ennen)

from TEA MARIKA http://ift.tt/21TOe9o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti