tiistai 2. helmikuuta 2016

SMOOTHIEKULHO & UUDESTA ULKOASUSTA

HUHHUH! Oon katsellut tätä koneen näyttöä tässä varmaan pari-kolme tuntia kun muokkasin ulkoasua. Tossa hommassa menee joka kerta hermot! Oon kuitenkin suht tyytyväinen lopputulokseen, mutta ton kuvan tossa sivussa haluan vielä vaihtaa. Vaihdan sen kun saan otettua jonkun siihen sopivan. Mitäs mieltä te ootte ulkoasusta? Lisäsin bannerin alle sivuja, joita voi klikkailla auki. Laitoin siihen esimerkiksi ton Postaustoiveita? -sivun, jonne te voitte käydä ehdottelemassa postaustoiveita. Toteutan niitä sitten kun kerkeän. :-)
SMOOTHIEKULHO
Tein ekaa kertaa ikinä smoothiebowlin, parit teistä näki tästä kuvan varmaan mun Instagramissa tai pikaisesti viime postauksessa? Tämä oli todella nopeatekoinen ja herkullinen. Mukavaa vaihtelua niille lasista juotaville smoothieille! Laitoin mun kulhooni pakastemangoa, kiiviä, omenatuoremehua sekä lehtikaalia. Tästä tuli oikeesti yllättävän hyvää. Itse kun en oo mikään maailman suurin vihersmoothieiden ystävä. Ainoaa miinusta tämä mun smoothieni/fruitieni saa sen löysyydestä. Olisin voinut laittaa sekaan vaikkapa maitorahkaa tai jotain muuta vähän kiinteämpää tavaraa. 
SMOOTHIEBOWL
Koska smoothiekulhossa se ulkonäkö tulee vahvana kakkosena maun jälkeen, koristelin sen kiivillä, pähkinöillä sekä kookoshiutaleilla. Kuvien ottamisen jälkeen heitin siihen päälle vielä pellavansiemeniä. Koska mun smoothie oli löysää, mulla tuli oikeesti kiire näiden kuvien ottamisen kanssa, ettei koristeet valuis ton smoothien pohjalle. Better luck next time!


from about my life http://ift.tt/1nDcz4f
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti