perjantai 18. joulukuuta 2015

Nou Probleem Kun ei vielä ollut lunta

kuneiollulunta2kuneiollulunta3kuneiollulunta
Tämä oli sitä aikaa, kun ei ollu lunta. Ei niin kuin tänään työpaikalta ulos astuessa oli kiva huomata, että jaa vissiin lunta "vähän" nakellu. Selviytymisseikkailu lenkkareissa autolle, joka oli luonnollisesti hautautunut lumikasan alle. Ajokeli aivan kauhia, kauhulla odottelen millainen yllätys aamulla on taas luvassa.. Mutta voi että, tuo oli sitä aikaa, kun tarkeni nahkatakilla viiletellä menemään, mutta joo, ei säästä sen enempää, kyllä mulle lumi kelpaa oikein hyvin, kunhan sitä ei sada taivaan täydeltä, eikä autoa tartte kaivaa esille.. Toivottavasti saadaan valkoinen joulu!

Mä en jotenkin hahmota, että joulu on jo ensi viikolla!! Mä päätin mahtipontisesti tehä ihan itte lahjoja vähän itse kullekin, muuten hyvä, mutta nyt mulla on keskeneräisiä projekteja kasa, apua. Muutenkin olen haalinut Eurokankaasta kankaita, joista oon suunnitellut vaikka mitä ommeltavaksi, homma on nyt vähän tökännyt laiskuuteen käydä ostamassa vetoketju.. Eikä mun tämän viikon päivärytmiin ole itse asiassa mahtunut muuta kuin herää, syö, mene töihin, tule kotiin, tee jotain pointless, mene nukkumaan, toista. Kamatkin pitäisi pakata kasaan ja lähtä joulun viettoon kotikulmille. Joko teillä on muutes sellainen joulufiilis? Mutta ei kait mulla muuta, nähdään taas! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1UKIpqV

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti