lauantai 10. syyskuuta 2016

MEIKKISIVELTIMIEN PÄIVITYSTÄ

DSC01433
Kuten moni tietää, mä rakastan Real Techniquesin siveltimiä! Mulle tuli ihan yllätyksenä se, että miten paljon laadukkaat siveltimet oikeesti vaikuttaa siihen meikin lopputulokseen. Varsinkin just silmämeikissä. Kävästiin kaverin kanssa kiertelemässä Sokoksessa ja mulla osui silmiin tämä RTn silmämeikin "starter set" 25 euron hintaan. Multa löytyy entuudestaan RTn siveltimiä kolmisen kappaletta, ja oon ollu kyllä ihan mielettömän tyytyväinen. Melko kalliitahan ne on, mutta kyllä nämä maksaa itsensä takas käytössä, ehdottomasti. Mulla ei oo ainakaan esimerkiks yhdestäkään siveltimestä lähtenyt ainuttakaan karvaa! Plussat siitä.
DSC01438DSC01446
Tästä setistä löytyy siis viisi erilaista sivellintä: deluxe crease brush, base shadow brush, accent brush, fine liner brush sekä brow brush. Lisäksi nämä tulee kätevässä pakkauksessa, jossa siveltimet saa säilytettyä siististi. Oon käyttänyt näistä lähinnä tota deluxe crease sekä base shadow siveltimiä. En edes huomannut tätä ostaessani että tässä setissä oli mukana tuo kulmasivellin. Vie kyllä mun Kicksin kulmasiveltimen ihan mennen tullen! 25€ hintana tuntuu melko kalliilta, mutta siiihen kuuluu viisi sivellintä, eli yhden hinnaksi tulee vaan se vitonen. Not bad.

Hei muuten, mulla on (taas) ollut kauhea hiljaisuus täällä blogin puolella... Avaan kuluneita päiviä vähän syvällisemmällä postauksella, jonka kirjottelen ensi viikolla.
DSC01442

from about my life http://ift.tt/2cm5qn1
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti