keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

MUKAVIMMAT HOUSUT IKINÄ PART 2

GOODWEAR DROME
Jotkut teistä saattaakin muistaa TÄMÄN postauksen, jossa esittelin parhaat ja mukavimmat housut, mitä oon ikinä jalkaani iskenyt? Kyseessä on siis #Drome nimiset pöksyt, jotka on valmistettu "second skin" kankaasta. Mun mielestä nämä housut on rehellisesti sanottuna yhtä mukavat jalassa kuin hyvin istuvat salihousut. Pieksee esimerkiksi Dr Denimin tai GinaTricotin vastaavat mennen tullen. Mä suosin farkkuja, jotka eivät tunnu farkuilta jaloissa. Mikäs sen parempaa, kun voi näyttää siistiltä ja tyylikkäältä ja olo tuntuu siltä kun olis jumppapöksyt jalassa.

Nyt näistä #Drome housuista on tullut vieläkin parempi versio! Muutamat teistä sanoi tonne vanhaan postaukseen että harmi kun ei ole korkeampaa vyötäröä. Mutta nyt tältä kyseiseltä housumerkiltä on tullut yhtä mukavat housut, mutta korkeammalla vyötäröllä!!
DROME II
DROME HOUSUT
Sain nämäkin housut testaukseen yhteistyön kautta GoodWearilta. He lähettivät mulle ihan tavalliset mustat, josta olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Mustia housuja tulee niin paljon käytettyä että niitä ei voi olla ikinä liikaa. 

Näissä Dromen kakkospöksyissä on tuon korkeamman vyötärön lisäksi push up leikkaus, joka korostaa kivasti muotoja! Näitä housuja myydään GoodWearilla hintaan 49,90€. Eli samaa hintaluokkaa kun vastaavat housut, jotka ei tosin oo yhtä mukavat jalassa. ;-) Suoraan näihin mun mustiin pöksyihin pääsette TÄSTÄ. Kannattaa käydä tilaamassa GoodWearilla ennen kuin viedään käsistä.
DROME HOUSUT
PS. Tarkkasilmäiset saattaa huomata, että mä tosiaan kävin sielä kampaajalla värjäämässä. Kahden vuoden tauko oli mun hiuksille liikaa!


from about my life http://ift.tt/1TQUZax
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti