lauantai 5. maaliskuuta 2016

HELMIKUU PUHELINKUVINA

HELMIKUU BLOGI
1. Meillä oli vieraita kylässä joten väsäiltiin äidin kanssa herkkuja, nam! 2. Nämä viinilasit vilahti jo mun Instassa ja Snäpissä. Oli kyllä kiva saada 74€ arvoiset lasit alta kahdella kympillä. Eikö ookkin ihanat? 3. Mä vaan niin tykkään tästä takista, sitä on tullut käytettyä tosi ahkerasti. 4. Kuvailemaan!
HELMIKUU POSTAUS
1. Pystyn tekemään itelleni niin harvoin kynsiä että tykkään väsäillä niitä äidille! Äitiä ei haittaa tämä systeemi. ;-) 2. Vähän herkkuja! Oon kyllästynyt kyllä nyt jo vähän smoothieihin. 3. Tämä highlighter! Onko parempaa meikkituotetta?? 4. Kaverin kanssa hohtominigolfaamassa. Mun pallo lensi välillä muiden radoille, hupsista!
HELMIKUU POSTAUS
1. Jonkun päivän aamupalaa! Vitsit että alko tekee mieli kiiviä. 2. Yks niistä harvinaisista hetkistä kun mun kynnet oli lakattuina. 3. Lähdössä juhlimaan. Ihanaa kun saa meikata kunnolla! 4. Paistettu lohi on mun uus lemppari! Miks oon aina ennen heittänyt sen uuniin?
KUUKAUSIPOSTAUS
1. Details. Ignooratkaa hieman nuukahtaneet kukat. 2. Meal prepping! Oon aika ylpee itestäni että jaksan vieläkin väsäillä noita ruokia. 4. Poikaystävän kanssa dinnerillä. Pasta carbonara on vaan niiiiin hyvää. 4. Bodypumpissa pitkän tauon jälkeen,
KUUKAUSIPOSTAUS
1. Näin käy kun odottelen poikaystävää hakemaan mut. Mentiin siis ihan ruokakauppaan mutta innostuin vissiin meikkailemaan odotellessa. 2. Niin söpö karvakamu, ikävä on! 3. Järkättiin työkaverille vauvakutsut, eikö ookkin hieno kakku? Mulla ei ikinä riittäis hermot tollasen kakun väsäämiseen. Noi oli muuten mun ekat babyshowerit ikinä! 4. Saloreissun asua.


from about my life http://ift.tt/1QUqolV
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti