lauantai 12. maaliskuuta 2016

Closer To The Edge IN & OUT // PART 2


UntitledUntitledLACE UP -SWEATERS / Eli suomeksi tutummin nyöripaidat, mutta vain paksummalla kankaalla. Bongasin tällaisen ensimmäistä kertaa juurikin Gigi Hadidin päältä ja ihastuin heti! Nyöripaitoja ribbineuloskankaalla on nähty näiden kuukausien aikana jo varmaan kyllästymiseen asti (enkä osaa oikein vieläkään sanoa niihin juuta tai jaata), mutta tästä kyllä tykkään tosi paljon.
UntitledLETTIKAMPAUKSET / Oi että, näitä näkee nykyään joka paikassa! Ihania lettikampauksia katsellessa tulee vain sellainen fiilis, että osaispa vaan itsekin taiteilla omien hiuksien kanssa jotain muuta kuin vain niitä peruslettejä. Pitäisi opetella letittämään hiuksia enemmän vähän erikoisimmillakin tyyleillä, joten jospa tästä lähtis armoton erilaisten lettivariaatioiden opettelu, haha! 
UntitledMOM JEANS / Mä oon kyllä ihan rakastunut näihin farkkuihin tällä hetkellä, vaikka ennen en olisi voinut ikipäivänä kuvitella lämpeneväni näille vielä joskus. Nää taitaakin olla varsinkin tänä keväänä pinnalla ainakin sen perusteella, mitä blogeista on voinut huomata :-DUntitledMOKKA / Mokka tuntuu olevan aina in. Viime vuonna mokkaa saattoi nähdä katukuvassa, mutta nyt SS16-mallistoissa romantiikan ohella mokkaiset yksityiskohdat tulee olemaan iso juttu. Varsinkin mokkahameet ovat tulleet jäädäkseen viime vuodesta! Mä itse oon katellut mokkahameita jo juuri viime vuodesta asti ja ehkä nyt voisi olla se hetki, kun uskaltautuisin sellaisen itsellekin hommaamaan.
UntitledKISSAMAISET AURINKOLASIT / Jotenkin tällaiset ''kissamaiset'' aurinkolasit nappaa muhun paremmin kuin mitkään muut! Harmi vaan, että mulle ei mun mielestä jostain syystä sovi yhtään aurinkolasit, mutta ehkä sekin on tottumiskysymys. Tollaiset aurinkolasit houkuttelis yllättävän paljon, mutta saas nähdä! Tollaset kun ois niin kätevät kevääksi ja kesäksi.

UntitledUntitledLIIAN AVONAISET NYÖRIPAIDAT / Tältä ei voi oikeasti enää välttyä nykypäivänä, kun nyöripaidat ovat näinkin iso trendi. Liian avonaiset nyöripaidat eivät todellakaan näytä mun silmiin hyvältä millään lailla ja ovat ehkä enemmänkin mauttomia kuin hyvännäköisiä. Untitled
LIIAN NÄYTTÄVÄT STATEMENT-KORUT / Mä tykkään ihan älyttömästi statement-kaulakoruista ja oon aina tykännytkin, niillä kun pystyy luomaan kivan pisteen iin päälle asuihin. Mutta vaikka statement-korujen tarkoituksena onkin herättää huomiota ja olla näyttäviä, niin niidenkin kanssa voi mennä överiksi. Mä pidän näissä kaulakoruissa ehkä enemmän hillitymmästä tyylistä!
UntitledALL-WHITE-EVERYTHING / En tiedä mikä siinä on, mutta mä en ainakaan tällä hetkellä lämpeä yhtään kokovalkoisille asuille, enkä oikeastaan valkoisille farkuillekaan. All-white-asu voi kuitenkin jossain tapauksissa näyttää hyvältäkin, jos asuun lisää jonkun muun värisen yksityiskohdan kuten esimerkiksi clutchin. Mun silmää ei kuitenkaan miellytä yhtään perus valkoinen paita + valkoiset farkut -yhdistelmä.
UntitledVÄRIKKÄÄT RANNEKELLOT / Nää on mulle kyllä ehdoton nou-nou. En voisi ikinä kuvitella käyttäväni tällaisia, ei jotenkin iske ollenkaan. Tykkään rannekelloissa enemmän simppelistä ja neutraalimmasta tyylistä, kuten vaikka nahkahihnasta ja kokohopeasta. En siis värikkäällä meinaa esimerkiksi Daniel Wellingtonin Classic Canterbury -kelloa, vaan ihan oikeasti värikkäitä.

Viime In & Out -postauksesta tykättiin sen verran paljon ja näitä postauksia pyydettiinkin lisää, joten tässäpä oli toinen osa! Mitä te tykkäsitte näistä mun listaamista jutuista, oletteko samaa vai eri mieltä? Ja hei ainiin, tämän postauksen alekoodi on voimassa enää kaksi päivää!


from Closer to the edge http://ift.tt/1Rd5pkN
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti