maanantai 21. joulukuuta 2015

ÄIDILTÄ LAINATTUA

DSC09117DSC09108DSC09123DSC09110
Takki ja kengät - Äidin kaapista / Neule - Lindex / Pöksyt - H&M

Kävin taas vaihteeksi äidin vaatekaapilla hakemassa apua mun ikuisiin vaateongelmiin. Lainasin tässäkin asussa nähtyä takkia sekä pitkävartisia kenkiä. Oon niin rakastunut tohon ylisuureen takkiin ja ottaisin mielelläni sen ihan kokonaan omistukseeni. ;-) H&Mn alelootasta löytyneet pöksyt ovat muuten täydelliset, mutta lahkeet ovat liian lyhyet näin talvella käytettäväksi, joten niiden kanssa tarvitsee ehdottomasti pitkät kengät. Äidiltä sattui löytymään pitkävartiset popottimet ja ne mä sitten laitoin jalkaani. Toivottavasti saan lainata noita jatkossakin, ettei tarvitse itse hankkia pitkävartisia kenkuleita!

Ps Mihin ihmeeseen mulle on lähtenyt iso kasa lukijoita? :-D Parissa muussakin blogissa oon huomannut tätä samaa ongelmaa... Voi Blogger miksi sekoilet taas?


from about my life http://ift.tt/1OGdBmj
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti