keskiviikko 7. syyskuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla RAKKAUDESTA TYLLIHAMEISIIN

Mun tyllihamerakkaus alkaa olla sillä tasolla, että tällehän voisi pian perustaa oman tunnisteen. Ai, ei vai? :D 

Mun blogissa on ollut tänään jokin ongelma, joten älkää ihmetelkö jos täällä on näkynyt ihan mitä sattuu! Siskoni kysyi tänään kesken työpäivän, että miksi ihmeessä mun blogiin on ilmestynyt kukkatausta. Puhelimella sitä ei näkynyt, mutta koneella se pirulainen kyllä näkyi. Arghhh! En voi tajuta, miten tuo on mahdollista. En oo todellakaan tehnyt blogiin mitään muutoksia moneen viikkoon, en edes avannut ulkoasu- tai malli-välilehtiä. Kyseinen kukkatausta oli mulla joskus vuosia sitten blogissa taustana, mutta kirkkaampana versiona. Any ideas miten tää on mahdollista? Huomasiko kukaan muu tuon taustan ilmestymistä?

 tyllihame Zara / kaikki muu H&M

Noh, kyllähän te kaikki tiedätte mistä tuo jatkuvasti kuvissa vilahteleva ihanaihanaihana hame on peräisin. Mulla on useampia kauniita ja toinen toistaan upeampia midihameita, mutta tämä on kyllä niistä kaikkein rakkain. Voisin käyttää tätä all day long. 

Tuo pallopaita on vaate, jota vaalin monen vuoden takaa. Muistan kuinka mun oli pakko saada se silloin, ja tykkään siitä edelleen aivan yhtä paljon. Väri, kuosi, malli; kaikki toimii. Serkkuni yritti vuosien ajan lahjoa tuota multa itselleen vaikka millä keinolla, mutta kuvista voitte päätellä ettei ole onnistunut ;)

Kuvat on räpsitty Kuusamossa satumaisen kauniissa metsässä, kun käytiin ihailemassa riippusiltoja!

Aioin vakaasti tehdä näiden kuvien kylkeen monissa blogeissa vilahtaneen "3 asiaa" -postauksen. Itse asiassa haaveilin siitä jo ensimmäisen vastaavan postauksen luettuani, ja nyt siitä onkin tullut varsinainen massailmiö :D Ei haittaa, enköhän tee sen silti! Mutta nyt.. EN JAKSA. Sori vaan :D Oon aivan poikki, monta pitkää työpäivää takana ja monta edessä. Sunnuntaina on ansaittu vapaa, ja muutenkin jo hyvin täydelle ensi viikolle tuli lisätäydennystä. Mutta en valita, kyllä ne rahat tilillä lämmittää ja töissä on hurjan hauskaa! Tuun lähiaikoina kirjoittelemaan myös enemmän tulevaisuuden suunnitelmistani, kunhan muutama juttu varmistuu.

Nyt mua kutsuu Gossip Girl ja vieressä odottava irttarinyssäkkä.. Adiooos! 

Pssst! Mitä tykkäätte asusta?


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2bYT83l
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti