keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Tea Marika pirtsakka päivä

Iltaa beibsut! Aamun fiilikset jatkuivat onnistuneesti iltaan asti ja oon edelleen iloisella päällä. Sain juteltua äidinkin kanssa samasta aiheesta ja olo on jokseenkin vapautuneempi. Illalla kokkasin katkarapuwokkia, josta tuli tosi herkullista. Ties vaikka tekisin huomenna uusiksi ja ottaisin kuvia tänne. Iltapalalla koin kuitenkin vanhan tutun pettymyksen. Meillä oli nimittäin omena jääkaapissa (jostain tuntemattomasta syystä se lojui keskihyllyllä yksinään) ja mä nappasin sen, koska nam. Mun vatsa ei kuitenkaan pidä omenasta. Koko ruoansulatusjärjestelmä sekoaa, kun syön omenaa. Se on vaan niin maukas hedelmä, että koetan kestää vatsaongelmat maun tähden. Saako kukaan teistä vääntelyitä vatsaan omenoista?

OOTDOOTDOOTD

Mun instassa on useesti näkynyt tämä takki. En ole kuitenkaan varmaan koskaan kuvannut sitä blogiin! Ostin sen lähetystorilta edellisen vihreän takin tapaan, tosin nyt Espoosta. Maksoin kuusi euroa, voitteko kuvitella, kuusi euroa tästä ihanuudesta? Rinnasta löytyy U.S. Army -tekstikin ja taskuista napit. Takki on ihanan ylisuuri, muttei kuitenkaan kovin lämmin. Onneksi sen alle mahtuu hyvin paksukin huppari.

BackyrdBackyrdBackyrdBackyrd

Aurinko on paistanut niin kivasti, että mun ja kuulemani mukaan seuraajieni päivä on ollut erityisen pirteä. Mahtava kuulla tällaista! Nautin lämmöstä hetken kestäneellä kävelylenkillä (puhun oikeasti vain hetkestä) ja muutoin tyydyin ihastelemaan kauneutta ja kevään alkua ikkunalasin läpi. En halua saada kevätflunssaa ja olen pikkuisen laiska.

Huomenna lähden ainakin alustavasti äidin mukaan heittämään lentokentälle matkatavaroita, jotta naurettavasti pääsisin Starbucksiin. Moni ehkä muistaa mun intensiiviset common white girl -ajat, jolloin bucksi piti tunkea joka kuvaan. En ole käynyt kuitenkaan kuukausiin kyseisessä kahvilassa, joten ehkä on ihan okei hommata mun vakiomokka tässä kohtaa. Updateen teille huomenna, meninkö mukaan vai en. Itsehän en siis ole lentämässä minnekään, mutta turha mun on keskustaan lähteä kahvinostalgian vuoksi. :D

from TEA MARIKA http://ift.tt/21vJg0x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti