perjantai 11. maaliskuuta 2016

Miss Joy MY HAPPY THINGS

Moikka muruset ja mahtavaa viikonlopun alkua! ♥ Mulla on ollut ihan tosi hyvä fiilis koko loman ajan. Oon kerennyt rentoutua, mutta samalla taas saanut aikaan paljon. Keräilinkin tuohon alle vähän päivän positiivisuuksia ja asioita joista oon nauttinut viime aikoina, tsekkailkaahan!
DSC_84977

Tulppaanit. Hankin naistenpäivänä ( kröhöm, vieläpä itse :D ) kaksi kimppua tulppaaneja, ja voi kun ne piristävät kotia

Loma. Tämä viikko täällä Savossa ainakin lomaillaan hiihtoloman merkeissä. Ihanaa rentoutumista!

Rennot aamut. Oon tämän viikon tosiaan lomaillut ja aamut ovat olleetkin mitä rennoimpia. Ei kiirettä nousta ylös tai lähteä mihinkään. Kello on tainnut ollakin lähemmäs kymmentä joka aamu kun olen vasta noussut

Omaa aikaa. Oma kulta on ollut päivät työn touhussa, joten omaa aikaa kotona on ollut. Joskus on ihana vain nauttia yksin olemisesta esimerkiksi kuvailun, netflixin tuijottamisen tai vain oleilun parissa

Kodin pienet sisustus uudistukset. Koska kevät lähestyy pikkuhiljaa, niin oon halunnut hankkia tänne kotiin vähän uutta. Miten pienet uudet sisustuskoristeet saavatkaan ihmisen niin innostuneeksi! Kodin sisustustusjutuista tulossa myöhemmin postausta!
DSC_85022

Vohvelit. Tein pitkästä aikaa meille vohveleita ja aij, että maistui hyville
 
Valoisat päivät. Nyt kun mennään koko ajan kevättä ja kesää kohti, niin päivät pitenevät huimaa vauhtia. On ihana nautiskella valoisasta kelistä pitkälle iltaan.
Kevään tulo. Toisaalta ihanaa, toisaalta ei, koska tuolla ulkona on niin loskaista ja märkää yhh. Mutta mielellään sitä siirtyisi jo kevyempiin vaatteisiin.

Pienet irtiotot arjesta. Reissattiin heti loman alussa Helsinkiin, mikä oli toisaalta ihanan rentouttavaa mutta toisaalta taas hyvin raskasta :D Mutta pienet reissut ja erilaiset arjen tapahtumat tuovat kivast lisäpuhtia normaaliin viikkoon :)

Tuleva kampaajakäynti. Mulla on jälleen kriisi mun tukan kanssa. Kuten kuvista varmaan huomaatte, niin ne todellakin kaipaa uudistusta :D Oon ihan tosi innoissani ensi viikon kampaaja-ajasta kun saan jälleen tähän reuhkaan vähän uutta, jeij! 


DSC_85144

Toivottavasti sinnekkin puolelle ruutua välittyi ilo ja positiivisuuden tunne. Mitkäs asiat ovat saaneet teidät viime aikoina iloisiksi? Kukat, oma mies vaiko ihan joku muu?

Haluaisin myös muistutella, eli jos et ole vielä käynyt osallistumassa Desenion julisteiden arvontaan, niin käyhän nyt pikapikaa klikkailemassa itsesi mukaan tästä!
PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/21mfUSc
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti