sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Miss Joy MEIKKIUUTUUDET KEVÄÄKSI

Helouu muruset! ♥ Mulle on viime aikoina kertynyt aikamoinen kasa uusia meikkejä. Oon haalinut niitä niin netistä kuin myymälöistäkin, mutta jokaisen oon ostanut aika hyvällä alennuksella, jess. Viime aikoina oon hurahtanut huulipuniin oikein olan takaa, joten niitä onkin tullut hankittua useampi kappale, hups! Mutta kurkataanpas niihin meikki uutuuksiin nyt.

DSC_85477
DSC_85766

Oon kotiuttanut pari ruskean sävyistä huultenrajauskynää mun uutta huulipunaa varten ( lisää huulipunasta alempana! ). Toinen on Make Up Storen valikoimasta sävyssä Nude Beauty matt, jota voi käyttää myös ihan yksinään huulilla. Toinen on We Care Icon merkiltä ja se löytyy sävyssä 1 natural nude.

DSC_85866

Oon pitkään myös haaveillut jonkunnäköisestä contour paletista ja nyt bongasinkin Cocopandan sivuilta todella edullisesti tämän kyseisen paletin. Paletti on Beauty UK:n tuotteita. Vasemman reunimmainen eli tummin sopii mainiosti varjostuksiin, keskimmäinen ajaa ns. aurinkopuuterin asemaa ja vaalein sävy on juuri passeli korostuksiin :)

DSC_86166

Tämä Maydellinen Blushed Nudes luomiväripaletti lähti matkaan Anttilasta, ylläriylläri myöskin hyvässä tarjouksessa. Omistan tosi vähän luomivärejä, varsinkaan näin vaaleansävyisiä, joten tämä on mukava lisä meikkikaappiin ja varsinkin kevääksi, koska tästä paletista löytyy täydelliset helmiäis sävyt ♥ Kaikkia sävyjä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta muutaman kokeilun jälkeen olen kyllä ollut tyytyväinen!

DSC_86233

Kuten mainitsinkin tuossa jo aiemmin, niin oon innostunut huulipunista. Omistan tosi vähän huulipunia, ja nekin mitä omistan on tosi räikeitä kuten kirkkaan pinkki ja punainen, joten huulipuna kokoelma siis kaipasi vähän täydennystä hillityimmistä sävyistä :D Keskimmäinen kultaputeloinen huulipuna on Oriflamelta sävyssä Pink Delicacy. Pigmenttiä tässä punassa olisi saanut olla ehkä vähän enemmän, mutta tämä toimii tosi hyvin kyllä arkipunana tuoden kivan pienen vaaleanpunaisuuden huulille.
Oikealta löytyy Cocopandalta tilattu Beauty UK:n mattainen huulipuna sävyssä Son of a Peach. Tämä on huulipuna on tosi mattainen ja nude huulilla, joten yksistään se ei oikein toimi. Reilu kerros huulirasvaa tämän alle, niin nudemaisuus hieman pehmeää jolloin tämä näyttää todella kivalle huulissa!
Kolmas huulipuna vasemmalla onkin vähän eri kategoriaa kuin nämä aiemmat ja on väritykseltään ruskea. Hinguin ja etsin juuri tämän sävyistä huulipunaa todella kauan kunnes sen löysinkin viimein Goshilta. Huulipuna on mattainen ja sen sävy on Matt Antique 003. Ylimmästä kuvasta multa löytyykin tätä huulilta. Luonnossa sävy on ehkä vielä ruskeampi mitä se kuvassa näyttää :)

DSC_86088

Myös huultikiilto kokoelma sai uuden tulokkaan, tämän MaxFactorin huulikiillon sävyssä 20 Glowing Peach. Mun entinen nuden/vaaleanpunainen huulikiilto särkyi laukkuun, joten löytyypä nytten uusi! Kiilto on kivan luonnollisen näköinen huulilla, ei todellakaan liian yliampuvan kimalteleva vaan sopivan kiiltävä ja huomaamaton :)

Näiden lisäksi meikkikaappia on tullut täytettyä mm. uudella ripsivärillä, peitepuikolla, baby lipsin "poskipunalla", muutamalla uudella meikkisiveltimellä...joten eiköhän näillä meikeillä mennä kevääseen! Ja hei kivaa palmusunnuntaita sinne ♥ Täällä ainakin on ihan hurjan kaunis keli joten tämä neiti suuntaa nokkansa nyt tuonne pihalle, moikka! :*

Onko mikään meikkituote teille ennestään tuttu? Miltäs mun meikkiostokset näyttää teidän silmäänne? 
PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1SaRZCM
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti