torstai 3. maaliskuuta 2016

Miss Joy DESENIO.FI JULISTEET + ARVONTA

Noniin, moikka sinne! ♥ Mulla iskee silloin tällöin ihan kauhea sisustus inspis tulva mun päähän, ja sisustuksen suhteen oon vähän sellainen "mulle nyt ja heti kaikki" -tyyppiä, joten lähdinpäs sitten toteuttelemaan tuota sumaa mun päästä! Yksi, mistä inspiroiduin oli taulut. Tällä hetkellä meiltä löytyy tosi vähän tauluja seinältä, joten niitä oli ehdottomasti saatava lisää. Ideana mulla oli hankkia jostain sopivat julisteet, mitkä itse saan sitten kehystettyä oman mielen mukaan. Mulla oli tarkat kriteerit ja suunnitelmat millaisia tauluja tänne tulisin haluamaan ja löysinkin aivan ihastuttavan nettisivun, Desenio.fi, jolle mun sydän suli ihan totaalisesti ♥ Nimittäin juuri sellaista julisteita mitä mä hain, täydellistä!

DSC_83855
DSC_83966


Tilattiin poikaystävän kanssa yhteistuumin kaksi julistetta, toinen vähän isompi ja toinen vähän pienempi :) Mähän olisin löytänyt vaikka miljoona julistetta mitä tilata, mutta päädyttiin sitten näihin kahteen. Tosin, voi olla, että ei jäänyt viimeiseksi tilaukseksi tämä! :D Kehykset julisteisiin hankittiin Ikeasta ja tadaa, täydelliset taulut valmiina! Mitäs tykkäätte ? :)

DSC_83777

Noh, kuten vähän vihjailinkin jo aiemmassa postauksessa niin tänään olisi luvassa jotain spesiaalia myös teille! Haluttiin Desenion kanssa ilahduttaa teitä, ja sainkin heiltä arvottavaksi teille tämän ihanan julistekollaasin, joka näkyy alapuolella ♥ Jos haluatte käydä tarkemmin katsomassa kyseiset kuvat, niin ne löytyvät tästä, tästä ja tästä !

miss-joy---collagee


Arvontaan osallistuminen on niinkin helppoa kuin...
1. Linkkaa kommentteihin Desenio.fi :n valikoimasta lempparijulisteesi ( tästä! )
2. Sekä jätä toimiva sähköpostiosoitteesi mukaan

Arvonta on avoin kaikille ja osallistumisaikaa on 18.3.2016 perjantaihin, kello 24:00 saakka ! Onnea jokaiselle arvontaan tasapuolisesti ♥

PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1TSY61u
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti