maanantai 3. huhtikuuta 2017

Riikka K TÄLTÄ NÄYTTÄÄ TÄYSIN ARKINEN RIIKKA

Oon huomannut, että viime aikoina on ollut paljon puhetta arkisuudesta ja vielä enemmän sen puutteesta blogimaailmassa. Tuntuu kyllä hieman nihkeältä, jos omasta blogista heijastuisi epäuskottavuus niin asuihin kuin minuakin kohtaan - tiedettävästi tällaista ei ole tapahtunut? :-D  Mutta ajatuksenkin tasolla se on epämiellyttävää. Olen kuitenkin miettinyt asiaa paljonkin ja sitä, kuinka voisi olla enemmän oma itsensä täällä. Yhden asian olen pistänyt merkille, olen kirjoittanut vähemmän pohtivia juttuja ja sisällöllisesti on ollut enemmän asuja ja arjen jauhantaa. HÖH! Tähän tulee muutos, sillä kyllä meikäläisen pääkopassa vilisee muitakin ajatuksia kuin farkkutakit ja kevätpukeutuminen :-D

vamos second female cos-3
Vamos COS Second femalePaita COS / Takki Second Female / Kengät Vamos

vamos second female cos-4
vamos second female cos-5

Kuvat - Elina, ediointi minä

Ironista kyllä, postausta kuvittaa asukuvat haha! Mutta idea näissä on se, että tämä on hyvin arkista pukeutumista itseltäni. Olen aiemminkin siitä maininnut, että ponnari ja silmälasit ovat todella "maanantainen" valinta haha - vähän sellainen, että ei jaksa panostaa enempään. Ja se on ihan okei! Ei aina jaksa, eikä tarvitsekaan!

Mietin kuitenkin aiempiakin asukuvia, joista joudun tokaisemaan, että tuollaisilla vermeillä usein painelen eteenpäin pitkin kaupunkia. Yksikään asu ei ole ollut feikki tai liian mietitty, vaan yleensä laitan päälleni sellaiset vaatteet, jotka sopivat omaan fiilikseen ja päivän menoihin. Ehkä hieman tylsää, mutta mulle se toimii :-)

Näin ollen toivotan kaikille hyvää maanantaita - aloitetaan viikko just sillä fiiliksellä ja lookilla, mikä itselle tuntuu parhaalta! 


from R - Riikka K http://ift.tt/2nvA2UR

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti