sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

SADEMETSÄSSÄ

Muokattu-2
Kävästiin reissun aikana yhtenä päivänä Koh Lantan National parkissa. Mulla ei ollut mitään aavistusta mitä odottaisin siltä, sillä en oo koskaan ennen käynyt kansallispuistossa. Olin vaan kuullut, että siellä on apinoita vapaana asustelemassa. Niin, ja että ne voi olla aggressiivisia. Olin semisti peloissani siis kun mentiin tonne. Paikan päällä huomattiin lähes heti nämä suloiset apinat. Apinavauvat oli kyllä niin ihania, vaikka aattelinkin koko ajan että ne hyökkää päälle tai varastaa mun kamat. Niistä huomas kyllä selkeesti että on tottunut kansallispuistossa käyviin ihmisiin. Eivätkä ne arastelleet kyllä yhtään meitä. Mä olin kyllä ehdottomasti pelokkaampi kuin ne apinat!
Muokattu-5
Vuokrattiin parina kolmena päivänä skootterit, mikä on ollut meillä tapana Thaimaassa. Sen vuokraus ja bensa on halpaa, ja skoottereilla pääsee tutkimaan paikkoja paremmin. Ei vaan niitä turistipaikkoja aina. Meillä on aina ennen mennyt kaikki tosi hyvin, mutta nyt valitettavasti kaaduttiin. Mentiin huonokuntoista alamäkeä ja yhtäkkiä mäessä oli todella mutainen kohta. Poikaystävälle tuli naarmuja polveen ja käteen, ite selvisin parilla (hyvin kipeellä) mustelmalla. Se on kyllä vieläkin tosi arka... Onneks ei oltu liikenteen keskellä eikä käynyt pahemmin! Oli kyllä selkeesti suojelusenkelit matkassa mukana.
Muokattu-3Muokattu-7
Tuolla National parkissa oli reitti, joka johti sademetsän lävitse. Mulla ei ole ikinä ollut niin kamala hiki mun elämässäni, kun tolla reitillä. Siellä oli todella paljon portaita, ja siis oikeesti tarkoitan todella paljon. Edes saunassa ei tuu hikoiltua niin paljoa. Se metsäreitti oli kyllä tosi hieno ja eksoottinen kokemus! Muutenkin tuli käveltyä ihan järkyttävän paljon tolla reissulla. Ei oikeen olla sellasta porukkaa, et makoillaan koko kaks viikkoa samalla rannalla. Halutaan kokea ja nähdä mahdollisimman paljon, ottaa kaikki irti siitä reissusta ja kohteesta. Uuteen kulttuuriin on aina kiva tutustua!
Muokattu-1
Noista pikku söpöliineistä vielä. Todistettiin tilannetta kun apinat varastivat vesipullon pysäköidystä skootterista, vaikka menopelin omistaja seisoi ihan vieressä. Tämä kyseinen apina osas myös avata sen vesipullon??? Fiksuja otuksia.

Käytiin toisena päivänä katsomassa yks vesiputous, jonne piti kävellä jonkun näköisen metsän halki. Nähtiin siellä metsässä taas vapaasti liikkuvia apinoita. Halusin kyllä lähteä tilanteesta pois sillä mama monkey oli tulossa, hui!
Muokattu-4Muokattu-8Muokattu-6

from about my life http://ift.tt/2nZWkSq
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti