keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Riikka K IT'S ALMOST SUMMER O'CLOCK

Yhteistyössä Daniel Wellington

Levis farkkutakki Tampere-5

Takki Levis / Neule Tiger of Sweden / Housut Cubus / Kengät Vamos / Kello Daniel Wellington
Kello Daniel Wellingotn
Levis farkkutakki Tampere-3

DW

Levis farkkutakki Tampere-2

Kuvat Jenni, ediointi minä

Sateisen ja harmaan päivän jälkeen aurinko saapui kuin tilauksesta! Onhan tää ihan super ihanaa, että valoisaa on vielä melkein ysiin asti! Se jos joku luo toivoa kesästä ja siitä, että sielä se tulee ja vauhdilla. Kyllä sitä välillä katsoo kelloa hämmästellen, että voiko se muka olla jo noin paljon. Rehellisesti - tuntuu, että valon myötä olen myös enemmän aikaansaavampi. Kyllä se vaan niin on, että meikälikka elää enemmän, kun on valoisampaa! Kuten varmasti jokainen muukin suomalainen.

Kelloa on tullut tuijoteltua myös sen takia, että ranteessa keikkuu noin kivan näköinen kapistus. Mulla ei ole koskaan ollut kokonaan mustaa kelloa, joten tämä on mukavaa vaihtelua. Mulla on aina kädessä kello, sillä katson siitä oikeasti aikaa. En ihan pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka ovat täysin esimerkiksi puhelimen kellon armoilla! 

Kuten aiemminkin mainitsin, koodilla RIIKKA saatte -15% alennusta Daniel Wellingtonin verkkokaupasta 30.4. saakka. Alennus koskee koko mallistoa ja oma lempparini on tällä hetkellä  heidän uusin lanseeraus "Classic Petite", jonka olette nähneet jo aiemmin myös minun ranteessani :-)



from R - Riikka K http://ift.tt/2oJYROy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti