tiistai 11. huhtikuuta 2017

Riikka K ELÄMÄ VIE JA HYVÄ NIIN

blogi asut_-4

Paita Levis / Takki Urban Outfitters / Farkut Cubus / Kengät Vamos

blogi asut_-2
blogiasu
blogi asut_-5

Kuvat Elina, ediointi minä

Opiskelu, työt, perhe, lähipiiri. Ne vievät aikaa ja siitä oon usein enemmän onnellinen kuin väsynyt. Aikamoisessa otteessa tuo elämä pitää mua nyt, eikä hetkeen taida tulla tekemisen puutetta. Ja se on hyvä se. Kaksi piippuinen juttu, mutta onneksi monet asiat, jotka on mun TO DO - listalla, tehdään läppärin ääressä ja läppäriähän saa kannettua helposti paikasta toiseen! Luulenpa, että enemmän kevään korvilla mun kesätoimisto löytyy kodin terassilta :-D Vaikka elämä vie ja tekemistä piisaa, kaipaan välillä niitä hetkiä kun osasi vain olla - se tuntuu nykyään hetkittäin hieman hankalalta. Mielen päälle eksyy usein ajatus "Mitä mun pitäis olla tällä hetkellä tekemässä? Oonko unohtanut jotain?". Uusien asioiden ja tapojen tasapainottuminen taitaa vielä ottaa hieman aikaa.

Nyt on vasta tiistai, mutta tuntuu siltä, että viikkoa on eletty vähintään jo kolmen päivän edestä! Tällä hetkellä istun junassa kohti Helsinkiä - ihanaa nähdä Milla! Uudestaan hyppään matkaan torstaina, kun matkaan sinne pääsiäisen viettoon. IHANAA! Oon odottanut sitä ihan superpaljon! 


from R - Riikka K http://ift.tt/2oUKSsT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti