torstai 27. huhtikuuta 2017

Miss Joy 3 x ASUINSPISTÄ

Moikka sinne! :) Nyt kun pääsin tuon kevät pukeutumisen makuun, niin on hyvä jatkaa muutamalla kollaasilla joihin oon kerännyt omia lemppari tuotteita tuomaan teille vähän inspiraatio. Näiden kollaasien asut sopivat ehkä paremmin kesään tai vähän lämpimimmille keleille kuin tähän Suomen kevääseen ( lue: räntää ja lunta tulee taivaan täydeltä vielä huhtikuunkin lopussa :D ), ja ne koostuvat aika pitkälti tämän hetken minä tahdon -listasta ja en voi kyllä kieltääkään, että näissä ei näkyisi se överin ihana vaaleanpunainen ♥ Musta on ehkä vähän kuoriutunut sellainen hame-friikki ja hameita tullaan näkemään näissäkin kollaaseissa!

Kollaasien tuotteet on kerätty Esprit.fi sivustolta ja tuotteita pääset tarkemmin tarkastelemaan kollaasien alapuolella olevista linkeistä! Mun sydän ainakin suli joka ikiselle hameelle mitä tuolta löysinkään, hah :D


ASukollaasi2
Hame | Paita | Aurinkolasit | Kengät
Täältä  |  TäältäTäältäTäältä

Ensimmäisessä kollaasissa halusin yhdistellä farkkua ja vaaleanpunaista. Mä oon pidemmän tovin jo haaveillut farkkuhameesta, mutta täydellistä yksilöä ei vielä tullut vastaan. Ainoina kriteereinä farkkuhameelle on, että se on a-mallinen sekä tarpeeksi pitkä :) Tämän asun voisi hyvin kuvitella päälle kesäpäivänä! Jotenkin ihastuin tässä kollaasissa etenkin noihin ruusukultaisen värisiin sandaaleihin, aika makeet eikös? :)


Asukollaasi1
Hame | Paita | Takki | Kengät
Täältä | Täältä | Täältä | Täältä

Toisen kollaasin värit näkyvätkin aika selkeästi ylempänä, sinistä ja mustaa. Mä oon tykästynyt siniseen tänä keväänä ja musta värihän on nyt aina tyylikäs. Mun omasta kaapista löytyy jo hyvinkin samantyylinen paita kuin tässä, sekä nahkahame. Paljoa ei siis puuttuisi koko lookista! Tämä kollaasi on ehkä eniten mua ja siksi lempparein!


Asukollaasi3


Hame | Paita | Takki
Täältä | Täältä | Täältä

Tässä asussa näkyy mun tämän hetkinen heikkous eli tyllihameet! ♥ Tänä keväänä olen yhden tyllihameen jo kotiuttanut, voitte käydä kurkkaamassa sen tästä ostospostauksesta! Mä oon sen verran hurahtanut vaaleanpunaiseen ja kaikkeen pastellin värisiin vaatteisiin, että voisin hyvin kuvitella tämän raikkaan kokonaisuuden kesän juhliin päälle :) Tyllihame, sirot korot ja vaalea nahkatakki sopii varmasti ihan mielettömän hyvin yhteen!

Mikä kollaaseista on eniten sun mieleen ? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh

Jos blogin puolella ei nähdä enään ennen maanantaita, niin toivotan nyt jo teille kaikille oikein ihanaa vappua! Nauttikaa! ♥


from MISS JOY http://ift.tt/2oLIAru
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti