sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Miss Joy KEVÄT OSTOKSIA

Heissan! Mä oon tällä hetkellä niin valmis kevääseen, että valmiimpi en voisi olla! Pari kevät ostosta on tullut tehtyä ja vaatekaappi on laitettu, noh, sanoisinko kevät valmiuteen :) Keltään ei ole varmaan jäänyt huomaamatta mikä on tämän kevään suosikki väri ja jota kaupat on suorastaan pullollaan. Jep, se on se ihana vaaleanpunainen!

Myönnän, että itsekin hurahdin tuohon vaaleanpunaiseen ihan totaalisesti ja muun värisiä vaatteita en kaupassa ole hipelöinytkään :D Voisin siis sanoa, että tänään luvassa aika vaaleanpuna täyteistä ostospostausta! Oon mä muutenkin varustautunut tähän kevääseen kuin pelkillä vaatehankinnoilla, nimittäin pari kosmetiikka juttua on myös tullut hankittua :)

spring_shoes

Mun hankintalistalla oli vaaleanpunaiset tennarit, ja sellaiset löysinkin hieman sattumalta Vamos kenkäkaupasta ja vieläpä pienessä alessa! Eiks oo maailman söpöimmät!?

spring_shirt

Ginatricotin alesta bongasin tämän vaalean sinisen farkku tyylisen paidan. Muutkin hempeät sävyt näköjään iskee tähän neitiin näin keväällä kuin se pelkkä vaaleanpunainen :D

aries

Ginan alesta bongasin myös tämän kultaisen Aries -tekstillä varustetun kaulakorun. Aries siis tarkoittaa oinasta ja on minun horoskooppini :)

spring_skirt

Jo aiemmin keväällä tein tämän pienen hame hankinnan, myöskin Ginasta. Viime kesänä rakastuin totaalisesti tyllihameisiin ja tämä harmaa on täydellinen lisä siihen kokoelmaan

spring_shirt2

Ja lisää vaaleanpunaista, tosin paidan muodossa! Cubuksesta matkaan lähti vaaleanpunainen samettinen t-paita. Jotenkin tää ei oo yhtään mua, koska t-paita, mutta jotenkin tää oli niin super kivan näköinen ja tuntuinen päällä, että en vaan voinut jättää sitä hankkimatta :)

michaelkors

Tämä ei oikeastaan ole mun oma ostos, vaan synttärilahja poikaystävältä Multa löytyy samantyylinen Korsin laukku ruskeana, mutta oon himoinnut tätä vaaleaa versiota siitä kans. Täydellinen kevät ja kesä laukku sanon minä!

essence_makeup

Sitten niitä kosmetiikka hankintoja! Ostin ihan mielenkiinnosta testiin Essencen pari luomiväri nappia ja vitsit nää on hyviä, ottaen huomioon hinta-laatusuhteen! Matkaan lähti kaksi eri ruskean sävyä ja kumpaankin olen ollut todella tyytyväinen :)

lipcream_sydney

Toinen kosmetiikka hankinta pyöri pitkään mielessä, mutta pienissä pastelli höyryissä päätin käydä kotiuttamassa tämän Nyxin lipcreamin sävyssä Sydney

Oletteko te tehneet jotain hankintoja kevättä varten ? :) 
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2ohM0GU
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti