keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla WHITE BOMBER & MAMA JEANS

Tää asu ei kyllä ole yhtään mua. Bomberia ja mamafarkkuja näkee harvoin mun päällä, varsinkaan yhdessä! Siihen vielä yhdistettynä Timberlandit ja silmälasit.. So not me :D 

Samalla tää asu kuitenkin oli hyvin mua. Viihdyin tässä aivan älyttömän hyvin, ja tää tyyli tuntui yllättäen todella omalta. Valkoinen bomber on kivaa vaihtelua mun mustalle versiolle, ja kevyen toppauksensa ansiosta menee varmasti myös viileämmillä keleillä. Nämä mammafarkut oli tosi rennot päällä, ja hempeään väriin rakastuin hetkessä. 

Silmälasit ei oo oikeat vahvuuksilla olevat, vaan ihan pelkät imagolasit. Löysin nuo Zaran nettisivuilta, enkä voinut jättää niitä tilaamatta. Jossain vaiheessahan noiden käyttäminen oli vaan noloa, mutta nyt nettikauppoihin on tupsahdellut noita vahvuuksettomia versioita tasaiseen tahtiin. Mä ainakin tykkään, vaikka voihan noiden käyttö hieman hölmöä ollakin. Tuovat ainakin mun kasvoille kivan lisän, ja mielestäni sopivat kasvonpiirteisiini aika mukavasti. Oonkin käyttänyt näitä jo useammin, ja sydän sykkii näille kovasti!

Timberlandit löysin nettikirppikseltä muutama viikko sitten käyttämättöminä, uusia en olisi raaskinut ostaa ;)

Tällä hetkellä olo on aika karmea. Oon kärsinyt voimakkaasta päänsärystä viime päivinä, ja sunnuntai ja eilinen olivat töissä aika vaikeita. Eilen popsin reippaasti lääkettä, mutta mikään ei auttanut. Oli oikein rentouttava reilu 9h työvuoro, josta suurimman osan päätä särki aivan valtavasti. No, tänä aamuna olo oli entistä pahempi.. Särkee vain enemmän, joka paikkaan sattuu (varsinkin selkä ja hartiat aivan jumissa), kurkku on hieman turvoksissa ja meinaa olla lämpöä. Mutta ei auta, töihin on suunnattava sillä tuuraajia ei ole. Mulla on 13 päivän työputkesta lähdössä siis 10. päivä, olo on aika nuutunut. Katsotaan miten selviän illasta, vai selviänkö ollenkaan. Wish me luck!

bomber ja toppi BikBok / farkut ja imagolasit Zara / kengät Timberland

Mitä tykkäätte tästä hieman erilaisesta asusta? 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2c8rk9v
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti