tiistai 1. maaliskuuta 2016

Miss Joy DENIM

Moikka ja oikein ihanaa maaliskuun ensimmäistä! Kylläpäs tämä maaliskuu alkoi ihanissa merkeissä, nimittäin auringon paisteessa! Tuolla ulkona on ihan mielettömän ihana sää, joten melkein harmittaa oleilla täällä sisällä, nooh, jospa sitä kohta huitelisi tuonne ulos menemään :) Mitäs maaliskuu tuokaan tullessaan? Mhh, no ainakin kohta koittavan hiihtoloman, pientä reissun poikasta, synttäritjuhlat ja toivottavasti keväisiä säitä Mitä enemmän kevättä kohti mennään, niin sitä enemmän tuntuu taas into kasvavan tätä bloggaamista kohtaan ja tietenkin kuvailuun, kun valoa riittää jo pitkälle iltaan! Mulla ois iso kasa kaikkia ideoita tänne, mutta millään en meinaa niitä saada toteutettua :D Mutta kaikki aikanaan, joten jaksakaahan odotella!

DSC_84077
DSC_84299
DSC_84255
paita, huivi - Lindex / laukku - Longchamp / farkut - Ginatricot / kengät - Dinsko

Mä hehkutinkin teille aiemmin jo, että oon ihan inlööv denimiin. Nyt sainkin viimein kotiutettua ensimmäisen farkkupaidan tai oikeastaan farkkupaidalta näyttävän paidan mun kaappiin ja oon ihan ikionnellinen Jotenkin tumma denim näyttää vaan niin kivalle päälle, mitäs mieltä te ootte? Onneksi sain vielä ystävän nopsasti nappaamaan nämä kuvat, kiitos!
Sori, mutta nyt vähän valitan...mua suorastaan ottaa päähän noiden kuvien laatu. Ilman muokkausta ja koon muuttamista ne näytti vielä hyville mutta nyt ne on ihan yhtä suttua, möh. No aina ei voi onnistua, koittakaa kestää nämä kuvat :D
Mutta mulla ois loppuviikosta aikas kiva postaus teille luvassa. Sen verran voin vinkkiä antaa, että jotain sieltä jollekkin lähtee, joten pysykäähän kuulolla! ;)

Vielä kerran oikein kivaa maaliskuuta, tästä se kevät lähtee! ♥
PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1nfRM69
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti