torstai 17. maaliskuuta 2016

KULUNUT VIIKKO

blogi (5)
En oo punaisen huulipunan ahkera käyttäjä, valitsen aina ne "oudommat sävyt" mitä tulee huulipuniin. Mun huulissa näkee useemmin ruskeaa, lilaa, burgundya tai oranssihtavaa. Mulla oli kuitenkin tiistaina sellanen fiilis, että tekee mieli laittaa punaiset huulet! Oli kyllä outoa nähdä itsensä peilistä noin kirkkailla huulilla. Tiistaina näin siis mun kaveria ja mentiin syömään. Lounastarjouksena oli viinilasillinen vain neljä euroa, joten meidän oli pakko tarttua tarjoukseen, hahah. Siinä sitten viinilasillisen jälkeen keksittiin mihin mä haen nyt opiskelemaan, jes! En mä siis varmaankaan sinne pääse, mutta ihanaa kun on tiedossa nyt joku paikka mihin vois hakea. En halua kuitenkaan täällä blogissa kertoa siitä enempää, ymmärrätte varmaan!
blogi (7)
Muistatteko kun kerroin sinisistä piilareista tässä postauksessa? Sain taas Alensa.filtä testaukseen piilolinssejä, mutta tällä kertaa ihan vaan värittömiä viikkolinssejä. En oo hirveesti ehtinyt vielä testailemaan, mutta jo yhden käyttökerran jälkeen oon huomannut että nä linssit pitää silmät paljon kosteampina kuin ne mitä mulla on ennen ollut. Iso peukku ylöspäin näille siis!
blogi (6)blogi (1)
Oon innostunut videoiden kuvailusta, vaikka en osaakkaan niitä kunnolla muokata... Kuvasin teille siis videon, jonka julkaisen varmaankin aikaisin sunnuntaina, ennen kun lähdetään Viroon! Mulla menee nyt tämä päivä ja huominen töitä tehden. Lauantaina koitan saada pakkailtua tota reissua varten. Onneks oon saanut jo aikaiseks kirjoittaa listan mitä kaikkea mun pitää ottaa mukaan. Listojen tekeminen on niin kivaa hommaa! Ja nimenomaan ihan paperille eikä puhelimeen.
blogi (4)blogi (3)
BTW Muistakaa seurailla mua snäpissä nimimerkillä pepatsu. Sieltä pääsette seurailemaan vähän lähemmin mun arkea ja ilmoitan siellä aina kun oon julkaissut postauksen. Mun Viron reissua pääsee myös seuraamaan varmasti reaaliajassa sieltä, eli jos haluutte tiedon kaikesta ekana niin ei muuta kun seurailemaan. ;-)

from about my life http://ift.tt/255OwMO
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti