maanantai 2. marraskuuta 2015

LOKAKUU PUHELINKUVINA

image7 (1)-tile
1. Jonain krapula-aamuna safkailemassa. Soijatikut on muuten mun uus lemppari ♥ 2. Otan kauhein harvoin nykyään enää kuvia itsestäni, mun mielestä on paljon helpompaa poseerata oikealle kameralle! 3. En voi olla ainoa kenelle tulee näistä kynsistä mieleen Harry Potter ja se huispausjoukkue? Hahaa ei mennyt taas värivalinta ihan putkeen... :-D 4. Mä oon niin jouluihminen henkeen ja vereen. Stockan jouluosasto oli taas yhtä houkuttelevana niinkuin edellisinä vuosinakin.  
image1 (1)-tile
1. Ostin varmaan neljä kuukautta sitten Virosta kyseisen Happy Joen. Ei ollut mun makuun mutta oli pakko ostaa hienon lasipullon takia... 2. Serkkujen hauva herätti mut eräänä aamuna tähän näkyyn. Oon joskus keskellä yötäkin herännyt siihen kun hän on tossa sängyn vieressä katselemassa kun mä nukun haha. 3. Otetaan murun kanssa niin harvoin kuvia, tai siis niitä normaaleja. 4. Herkkuja!
image5 (1)-tile
1. Voi tacot miksi ootte niin hyviä mutta niin vaikea syödä? 2. Niin pölön näkönen hänen alapurentansa kanssa, en kestä. 3. Uusi lempparivinkku! Mun mielestä valkkarit on parempia kuplien kera. 4. Todella harvoin katson enää Netflixiä. En tiiä miksi se on mulle kauhee kynnys avata se ja seurata jotain ohjelmaa.
image3 (2)-tile
1. Teellä poikaystävän kanssa. Varmaan eka kerta meidän lähes kahden ja puolen vuoden suhteen aikana kun käydään kahvilla! 2. Tein viime kuussa näköjään kahdet kynnet... Sitä ne työt teettää. :-( 3. After ojentajatreeni. Hiljaa hyvää tulee. 4. Miten paljon voikaan ihminen ilostua yhdestä laukusta? Korttikotelo on myös hyvin käytössä.
image6 (2)-tile
1. Äiti oli menossa baby showeriin ja hän oli yhdessä mummin ja äidin siskon kanssa tehnyt niin hienon vaippakakun! Tonne kakkuun on piilotettu esim. tutteja ja vaatteita. 2 & 3. Leivoin viime kuussa pullaa! Siellä ne pakastimessa odottelee syöjäänsä. 4. Toinen hoitohauvoista. Niin paljon rakkautta.
image1-tile
1. Lemppari fruitieta. Veikkaanpa että lokakuussa oon juonut lähemmäs 25 smoothieta tai fruitieta, hups. 2. Poikaystävä oli treeneissä ja mä jäin heille katsomaan Scooby Doo leffaa, niin hyvä! 3. Tässä kuvassa näkyy vähän paremmin bodya, josta selitin jonkin aikaa sitten. Mulla on muuten sen luokan tatuointikuume nyt menossa... Veikkaanpa että tän vuoden puolella on iholle tulossa uutta leimaa, jos vaan saan aikaseks! 4. Ostin niin hienon juomapelin! Ainoo asia joka tossa pelottaa on se, että koko höskä on lasia...


from about my life http://ift.tt/1MbHXjj
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti