sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

YLPPÄRITUNNELMIA

DSC00714-2
Mulle tuli kutsu kolmiin ylioppilasjuhliin, mutta pitkän välimatkan takia ehtisin vaan kahtiin. Mun poikaystävä ja paras kaveri sai lakin ja olin kyllä kiitollinen et ehtisin edes heidän juhliin. Mun asuna toimi yllä näkyvä keltainen mekko sekä siniset korkokengät. Jos noita kenkiä pitäis kuvailla kahdella sanalla niin mä kyllä valitsisin överikorkeet ja tappokengät. Mun snäppiä seurailleet varmasti huomas mun valituksia noista kengistä. Ne oli niiiin kamalat jalassa mutta silti niin kauniit. Mun ja poikaystävän yhteiskuvista ei meinannut tulla mitään kun mun piti mennä vähän kyykkyyn etten olis häntä pidempi. Tämä mun parempi puolisko ei nimittäin ole sieltä pisimmästä päästä.
DSC00691-2
Me käytiin koko perheen voimin ekaks mun poikaystävän juhlissa! Kävin mun veljen kanssa lukiolla kattoo lakituksen myös. Tä oli muuten eka vuosi kun äiti sai käyttää kahta lyyraa juhlissa. Niin kummallista että omista juhlista on jo vuosi... Silti tuntuu että en oo mitään saanut aikaseksi. 

Oltiin pari tuntia poikaystävällä ja sit mentiin mun kaverin ylppäreihin. En tiiä mikä muhun meni mutta sanoin äidille jo matkalla kaverin luokse että ihan varmana alan itkemään kun nään mun kamun ja niinhän siinä kävi. Ollaan tunnettu jo tarhasta asti ja hän on aina ollut mulle vähän kuin pikkusisko. Tulin jotenkin hirveen tunteelliseksi kun mä näin hänet lakki päässä.DSC00690-2DSC00721-2
Oliko teillä paljon juhlia kierreltävänä vai saitteko kenties ite jonkun lakin?


from about my life http://ift.tt/1Y9HCU1
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti