keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Miss Joy 8 ASIAA JOISSA OLEN HYVÄ

Hellouu :) Sain, kröhöm, maaliskuun alussa ihanalta Julialta haasteen, jossa piti listata itsestään kahdeksan asiaa joissa on hyvä. Tää haaste on jotenkin jäänyt tuhottoman kauaksi aikaa tuonne luonnoksiin ihan vain sen takia, että vissiin itsestään sitten on niin hankala keksiä niitä asioita missä tuntee olevansa hyvä :D Mä oon aina ollut vähän perus osaaja kaikessa, en hyvä, mutta en kuitenkaan ihan huonokaan. Kaikessa ei millään voi olla hyvä ja jos joka ikinen ihminen olisi hyvä juuri tietyissä asioissa, niin eihän siitä tulisi mitään. Tätä postausta oli kyllä kiva toteuttaa, kun oikeasti mietti koko elämän kannalta asioita missä pärjää :)

face2

Mä oon hyvä...

...kuuntelemaan ja auttamaan ihmisä. Omasta mielestäni osaan kuunnella ihmisiä ja tykkäänkin siitä, että mulle "avaudutaan" ja kerrotaan mitä omaan elämään kuuluu. Mä tosi harvoin oon itse siinä höpöttäjän roolissa vaan kuuntelen yleensä sitä toista :) Ja se on fine mulle!

...ideoiden luomisessa. Keksin aina jotain uutta tehtävää tai projektia meille. Keksin tosi paljon tuunaus juttuja ja joskus ihan tuntuu että pää räjähtää niistä. Saan myös paljon ideoita kaikkeen, siis ihan kaikkeen. Oli sitten kyseessä juhlat, reissu tai vain oman kodin laitto :D

...muistamaan ihmisten nimet kasvojen perusteella. Jos joku sanoo ihmisen nimen ja olettaa, että siitä pitäisi muistaa joku henkilö niin ei mitään toivoa. Mutta jos mä nään sen ihmisen, tiedän heti kenestä on kyse ja nimikin saattaa pompata mieleen samantien! Tän mä huomasin viime työharjoittelussa, kun piti muistaa paljon nimiä ja henkilöitä jatkuvasti :D

...organisoimaan asioita. En voisi elää ilman kalenteria, koska sinne on pakko saada ylös kaikki tärkeät menot. Mä olen myös hyvä järjestelemään asioita. Aikataulutan meidän päivää ja koitan saada mahdollisimman paljon aikaiseksi ja niin, että aika käytetään tehokkaasti.

face

...olemaan lasten kanssa. Mä rakastan lapsia ja lasten kanssa olemista. Harva teistä varmaan tietääkään, mutta oon ollut koko ikäni lasten kanssa tekemisissä. Oon vetänyt lasten kokkikerhoa, vahtinut lapsia seurakunnan tapahtumissa ja ohjannut lasten ryhmiä ja toiminut ohjaajana :) Jotenkin lasten hoito ja niistä huolehtiminen tulee multa luonnostaan :D

...hukkaamaan mun puhelimen + muita tavaroita. Kuten jo faktapostauksessa vähän kerroinkin, niin puhelin hukkuu aika helposti ja löytyy usein aika yllättävistä paikoista kuten juuri sieltä roskiksesta :D

...asiakaspalvelussa. Voin sanoa, että asiakaspalvelua on se jossa viihdyn kaikista parhaiten ja mikä tulee luonnostaan. Tuun toimeen ihmisten kanssa, osaan käyttäytyä ja auttaa ja oon iloinen. Silloin tietää, että jossain on hyvä kun mummot kiittävät ihanasta palvelusta. Se saa hymyilemään :)

...leipomaan mokkapaloja. Muita leivonnaisia en sitten osaakkaan tehdä :D Mutta mokkapalat on mun bravuuri, koska ne onnistuu joka kerta niiiin hyvin! Ja tää on ihan totta, koska kaverit sanoo samaa :D

face1

Yleensä vain pohditaan niitä asioita missä ollaan huonoja tai epäonnistutaan. Joskus on siis ihan hyvä pysähtyä miettimään niitäkin asioita missä oikeasti olet hyvä ja on sulle ominaista :) Tietenkin kaikki asiat, joissa olet hyvä niin ei ehkä ole positiivisimpia asioita ( kuten puhelimen hävittäminen tai joku äkkipikaisuus ), mutta ne on silti just sulle tarkoitettuja juttuja :)
En erikseen rupea haastamaan tähän ketään, mutta ois kiva jos toteuttelisitte tätä myös! Musta ois ihana lukea juttuja, missä te ootte hyviä :)

Löytyikö jotain samoja asioita missä tunnette olevanne myös hyvä ? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/1TVbMFm
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti