perjantai 10. kesäkuuta 2016

Miss Joy OLKAPÄÄT PALJAAKSI

Terkut sinne!  :) Mulla ois pitkästä aikaa teille ihan kunnollisia asukuvia,  jee! Täällä oli yks päivä vähän parempi ja lämpimämpi sää kuin mitä eilen ja tänään on ollut, joten hyödynnettiin se Heidin kanssa kuvailujen merkeissä! Mittari on näyttänyt suunnilleen plus seitsemää astetta nää pari päivää ja vettä tulee. Siis täh, oliko nyt joku kesä vai? Sadetta kyllä kestää ja se kuuluukin kesään,  mutta toi kylmyys,  ei kiitos :D

asu
detail

Oon viime aikoina myös hamstrannut vähän kesäjuttuja sen " toivottavasti joskus tulevan"  kesän varalle. Nyt kuulkaa löytyy biksua,  purkkirusketusta ja pari kesäistä kolttua, done! Ja niin, pitäishän mun vielä kaivaa kaapista kesä hepeneetkin etusijalle villapaitojen ja pitkälahkeisten tilalle, mutta ihan ton ilman takia taidan skipata tuota revohkaa vähän myöhemmälle ja odottaa että se lämmin oikeasti tulee ja pysyy.

asu2
asu4
Paita - Lindex / Farkut - Ginatricot / Balleriinat - Skopunkten / Laukku - Michael Kors 

Mun "vapailu" viikko muuten vaihtuikin osittain lisätyöviikoksi kun muutama extra vuoro buukkautui mulle, mutta ei se mitään, töissä on aina kivaa ja kerkeehän sitä laiskotella ensi viikollakin :D Ne hetket jolloin oon siis tällä viikolla saanut vapailla, niin on mennyt aikalailla netflixin parissa ja muutamaa kaveria nähden. Ehkä enemmän kuitenkin sen netflixin parissa, hah :D Löysin sieltä nimittäin ihan huippu sarjan johon oon koukuttunut ihan totaalisesti, ja se sarja on Jane The Virgin.  Kukaan katsonut tai aikooko katsoa? No mutta suosittelen tätä sarjaa!

asu3

Tosta asustakin vois kai sanaisen mainita,  eikä vaan höpöttää turhanpäiväisistä sarjoista tai kesäkamoista joita ei todennäköisesti pääse käyttämään miljoonaan vuoteen vielä :D Paita on uutukainen ( kesä)hankinta Lindexiltä. Jos tänä kesänä jotain paljastellaan, niin se on olkapäät. Off shoulder topit on tällä hetkellä vissiin aika kuumaa kamaa,  joten mäkin oon ehkä vähän ihastunut niihin vaikka tämä onkin ensimmäinen laatuaan mun vaatekaapissa.  Ihana farkkuinen baby blue iski kyllä heti ja lujaa, jäiks tykkään! ♥ Paita on malliltaan löysä ja se istuukin aika mukavasti tiukan alaosan kanssa :) 

Mutta miltäs asu näyttä teidän silmäänne ? Onko olkapäitä paljasteltu jo tälle kesälle ? ;D 
PicMonkey Collagejjjjhhh

ps. Kiitos kiitos kiitos vielä jokaiselle viime postaukseen tulleista ihanista kommenteista ja onnitteluista! Ootte tärkeitä ♥


from MISS JOY http://ift.tt/1tg0Awd
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti