maanantai 13. kesäkuuta 2016

EI HUOLEN HÄIVÄÄ

DSC00759
Siis vitsit... Tiiättekö sen tunteen kun on maailman suurin kivi vierähtänyt sydämeltä pois? Mun pääsykokeet on nimittäin takana päin, vitsit mikä fiilis! Mulla on nyt oikeesti aikaa vaikkapa istua tähän koneen ääreen vapaapäivänä. Oikeestaan mulla on kyllä menoa tossa pian, mutta kuitenkin. Pääsykokeet meni suoraan sanottuna perseelleen, mutta eihän sitä tiiä vaikka lopputulos yllättäisikin. Täytyy ajatella positiivisesti! Vaikka sitä opiskelupaikkaa ei mulle tänä vuonna suotaisikaan, mä nään silti edessäni jotain uusia tuulia syksymmällä.
DSC00754DSC00770
Toiseksi, me varattiin poikaystävän kanssa viime perjantaina meille reissu! Ollaan siis lähössä tän viikon sunnuntaina Kroatiaan, Dubrovnikiin. Aika extempore varaus, mutta näin sen kuuluukin mennä, eletään hetkessä. Oon ihan super innoissani tästä reissusta, vaikka se onkin eka reissu ilman mun vanhempia mukana. Ehkä mä silloin jo parikymppisenä selviän poikaystävän kanssa kahdestaan. Me mietittiin eka Maltaa, mutta sinne ei ollut enää suoria lentoja, joten päädyimme sitten tohon mun poikaystävän ehdottamaan Kroatiaan. Mulla ei ole mitään hajua millainen Kroatia maana on, mutta sen näkee sitten viikon päästä.

Meidän matkan hinnasta tuli hieman kalliimpi mitä piti, toivottavasti on sen arvoinen reissu! Mä en halunnut mennä näihin suomalaisten suosimiin turistirysiin, ja voin kyllä maksaa melko paljonkin lisää ettei mun tarvitse nähdä joka nurkasssa suomalaisia.

Mulla on synttärit siis viikon päästä tiistaina. Ihanaa viettää synttärit ja juhannus ulkomailla! Musta tuntuu että mun synttäripäivä on aina ollut jotenkin tosi tylsä. En oo varmaan ikinä tehnyt mitään erikoista silloin. Juhannuksen aikaan kaikki on mökeillä monta päivää ja ei silloin mitään synttäribileitä pidetä. Ihan sairasta muuten, mä täytän 20?
DSC00757
Kolmanneksi, mä tykkään hirmuisesti näistä asukuvista! Vaikka oonkin yhtä sininen kuin smurffi  ja tästä asusta tulee mieleen Eiffel 65n biisi eikä tämä värikkyys oo yhtään sellaista mitä perinteisesti pukisin, on tä silti niin paljon mun mieleeni. Olin jo melkeen heittänyt äidin parikymmentä vuotta vanhat Levikset roskiin koska niissä oli reikä perberissä. Onneks näin kuvan Instagramissa samanlaisista housuista ja tajusin näiden olevankin tosi kivat. Mitäs mieltä te ootte?
DSC00778

from about my life http://ift.tt/1ZJWdnD
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti