"Päästiinhän sitä vihdoinkin nauttimaan auringostakin"
Aurinko on paistanut, lämpömittari on kohonnut parhaimmillaan kahdenkympin hujakoille saakka, elokuun puoliväli ja mulla ensimmäistä kertaa shortsit jalassa tälle kesää, mitä tämä nyt on. Koulun alkuun vielä reilu viikko, säätiedotuksissa lupaavasti poutaa tiedossa, ei valittamista, ehkä ne rusketusrajat saadaan näillekin kalkkunakoiville! Kävinhän mä rannallakin lököttelemässä tässä yks päivä ja kauhistelemassa hyytävän kylmää vettä, ei kyllä vesipeto päässyt valloilleen..
Shortsit ja paita on kirpparilöytöjä viime viikkoiselta reissulta, ehkä mä kaikista ostoksista teen erikseen postausta sitten, kun oon osannut päättää videota vaiko ihan perinteisiä kuvia.. Paitaa olisi varmaan tarkoitus kavennalla jossain vaiheessa, kunhan inspiraatio iskisi, mutta nuo shortsit on kyllä ihan ykköset, vähän erilaisemmat! Mutta ei kait tässä kummempia, ajattelin lähteä vielä tälle iltaa mustikkamehtään kyyristelemään, nähdään taas pian! :)
from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1DSAfbS
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti