Anna & Sebastian: Kun pakkanen on niin täynnä, ettei sinne enää mahdu pakollisia jädelitroja, pitää karsia marjavalikoimasta. Päädyttiin sulattamaan pakasterasiallinen lakkoja ja rakentamaan niiden ympärille juustokakku. Kaveriksi vain vähän kinuskia ja pistaasia. Maut toimi yllättävän hyvin yhteen ja tää tais olla yks onnistuneimmista kakuista meidän leipomihistorian aikana. Pohja: 10 kpl digestive-keksejä 2dl rouhittuja pistaasipähkinöitä 4 ruokalusikallista voita Murra […]
from Anna ja Sebastian http://ift.tt/1gGxvE0
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti