perjantai 14. elokuuta 2015

Taru's Collection Life is better at the beach

Keskiviikko oli meillä rantsupäivä. Toivottavasti se ei ollut tämän kesän viimeinen kohtuullisen lämmin päivä, sillä tahtoisin väriä pintaan ja nauttia auringon lämmöstä. Tahtoisin juoruta ystävien kanssa ja syödä mansikoita. Tahtoisin vain olla yhden kokonaisen päivän ennen koulujen alkua.

rantsu1
rantsu2

Onneksi syyslomalla suuntaan kohti Roomaa perheeni kanssa. Siellä saa sitten nauttia lämmöstä ja shoppailusta. Kunnon rantalomakin tekisi kyllä poikaa, mutta sellainen taitaa jäädä kyllä ensivuoden puolelle. Jos jää, niin sitten kohteena on kyllä Thaimaa/vastaava kaukana ja lämmössä. Mieluiten heti keväällä. Viime Thaimaan reissu varattiin jo edellisenä huhtikuuna, joten vuosi sitten tähän aikaan reissu oli jo tiedossa... Wäää tahdon lämpöön ja uimaan heti nyt!

rantsu4rantsu3
rantsu6rantsu5

Rantaseurana mulla oli "naapurit" Viivi ja Reetta, joiden kanssa ollaan tunnettu ja oltu ystäviä jo päiväkodista saakka. Tottakai välillä on ollut ryppyjä rakkaudessa, mutta niistä ollaan selvitty ja päästy yli. Minusta se kertoo tosiystävyydestä, että osataan antaa anteeksi ja jatkaa elämää myös vaikeiden aikojen jälkeen.  Joskus sanotaan pahasti, mutta tiedämme ettei sitä oikeasti tarkoita, suuttuneena sammakoita pääsee suusta. Pystymme myös kertomaan, jos sammakoita on päässyt. Pystymme pyytämään anteeksi. Tiedän, että voin soittaa heille, jos tulee vaikeaa. Tiedän että he pitävät minusta tällaisena kuin olen. Enempää en voisi toivoakaan. Plus: ihan loistavaa reissuseuraa/kuvausseuraa/rantaseuraa/viiniseuraa/juoruseuraa/läskeilyseuraa...!  Pusipusi rakkaat ♥

Reetan kanssa ollaan tänä vuonna reissattukin Thaimaassa ja Tanskassa. Saa nähdä, minne matkamme käy ensivuonna - reissu tehdään anyway


Oletteko te päässeet nauttimaan kesäsäistä yhtään? Onko teilläkin MATKAKUUME?

~Taru


Huom! Minulla on siis muitakin hyviä ystäviä, joiden kanssa viihdyn ;)


from Taru's Collection http://ift.tt/1hC9vTa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti