Saman tytön kanssa hilluin tämänkin vuoden, Veera-rakkaani. :-p
Pakollinen festaripusu, ja ei seurustella tai olla lesboja edelleenkään, mutta tää vaan kuuluu aina meidän fiilistelyyn ja kuva on pakko ottaa tottakai.
Niin ihanaa, kuin se onkin tavata seuraajia eri puolilla ja jutella pieni tovi - - oon pahoillani, jos sovellut tähän kategoriaan - - ei mielestäni festarit oo se paikka jutskailla puoli tuntia samasta aiheesta, etenkään kun seuraajani on vahvasti päihtynyt. En tiedä, muistaako kukaan näistä henkilöistä meidän chattia, mutta mä muistan ja tuli vähän sellanen olo, että ollaanko täällä juhlimassa ja pitämässä hauskaa, vai avautumassa ja sönköttämässä jotain todella irrelevanttia? Siksi heitinkin sotamaalaukset kasvoille ja yllättävän vähän tuli enää kukaan jubailemaan. :-D Sitten vaan biletettiin.
Lähdettiin Veeran kanssa alueelta just ennen yhtätoista, kun shown oli määrä päättyä mutta jouduttiin odotella vielä hänen poikaystäväänsä hyvä tovi. Aggressiivista porukkaa oli jonkun verran liikkeellä, muttei mitään meihin kohdistunutta onneksi. Päästiin bussilla steissille ja siitä minä kotiin. Oli tosi kiva ilta ja päivä ja katsotaan minne ensi vuonna päädyn.
from TEA MARIKA http://ift.tt/1hDGHtw
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti