perjantai 14. elokuuta 2015

Tea Marika wkdn super digital edition (day 3)

No nyt vihdoin sitä Weekendin kolmatta postausta, ootte jo viikon saaneet odottaa! Eli tässä kuvakoostetta... ja musasta turha sanoa ees kauheesti, kun joka päivälle oli vähän samantyyppistä kuultavaa.

WKND kollaasitWKND

Saman tytön kanssa hilluin tämänkin vuoden, Veera-rakkaani. :-p

WKNDWKNDWKND kollaasit

Pakollinen festaripusu, ja ei seurustella tai olla lesboja edelleenkään, mutta tää vaan kuuluu aina meidän fiilistelyyn ja kuva on pakko ottaa tottakai.

WKND
WKND

Niin ihanaa, kuin se onkin tavata seuraajia eri puolilla ja jutella pieni tovi - - oon pahoillani, jos sovellut tähän kategoriaan - - ei mielestäni festarit oo se paikka jutskailla puoli tuntia samasta aiheesta, etenkään kun seuraajani on vahvasti päihtynyt. En tiedä, muistaako kukaan näistä henkilöistä meidän chattia, mutta mä muistan ja tuli vähän sellanen olo, että ollaanko täällä juhlimassa ja pitämässä hauskaa, vai avautumassa ja sönköttämässä jotain todella irrelevanttia? Siksi heitinkin sotamaalaukset kasvoille ja yllättävän vähän tuli enää kukaan jubailemaan. :-D Sitten vaan biletettiin.

WKNDWKND

Lähdettiin Veeran kanssa alueelta just ennen yhtätoista, kun shown oli määrä päättyä mutta jouduttiin odotella vielä hänen poikaystäväänsä hyvä tovi. Aggressiivista porukkaa oli jonkun verran liikkeellä, muttei mitään meihin kohdistunutta onneksi. Päästiin bussilla steissille ja siitä minä kotiin. Oli tosi kiva ilta ja päivä ja katsotaan minne ensi vuonna päädyn.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1hDGHtw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti