Lisää Bogisi Listaan

Sivut

torstai 13. elokuuta 2015

Baby Bear Kahden päivän “työmatka”

Moikkamoi! Palailin eilen illasta duunireissulta Helsingistä ja halusin kirjoittella hieman sitä minkälaisia ajatuksia se tällaisessa melko symbioottiseen suhteeseen tottuneessa mammassa …→

from Baby Bear http://ift.tt/1L7Mr8x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti