torstai 13. elokuuta 2015

Baby Bear Kahden päivän “työmatka”

Moikkamoi! Palailin eilen illasta duunireissulta Helsingistä ja halusin kirjoittella hieman sitä minkälaisia ajatuksia se tällaisessa melko symbioottiseen suhteeseen tottuneessa mammassa …→

from Baby Bear http://ift.tt/1L7Mr8x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti