Lisää Bogisi Listaan

Sivut

torstai 13. elokuuta 2015

Taru's Collection B&W Maxi Dress

Maximekko, ehkä kaikista vaatteista helpoin ja parhain asukriisipäivinä. Mulla on ollut maximekko varmaan vuoden ostoslistalla, mutta vasta nyt kesällä sain hankittua kaappiini sopivan yksilön. Mulla tiukkana kriteerinä oli se, ettei siitä saa näkyä läpi laisinkaan. Tummansininenkin olisi ollut kiva, mutta siitä näkyi aivan liikaa läpi.
Maximekoissa vielä parasta on se, että ne menevät myös viileämmällä kelillä, kun alle voi laittaa vaikka kalsarit, eikä niitä kukaan näe. Tosin, itse kyllä suosin enemmän sukkuhousuja, mutta ymmärsitte varmaan mitä hain :D

jouIMG_2986
jouIMG_3000

Maxi Dress - Onlyt / Shoes - Skopunkten / Watch - Jet Set / Sunnies - H&M / Necklace - Guess / Bag - Axel David

jouIMG_2984jouIMG_3010

JetSetin kello on päässyt taas ranteeseen oikein urakalla. Mitä lähemmäs syksy tulee, sitä enemmän kellolle on käyttöä. En vain osaa olla ilman rannekelloa, olo on muuten ihan eksynyt. En aina jaksa kännykkää laukusta kaivaa, on vain niin helpompaa kurkata aika ranteesta. Kurkkailen rannettani myös silloin, kun kelloa ei ole - hyvin pinttynyt tapa!

Kellokokoelmaakin tulen syksyn aikana uudistamaan, hakusessa on pari kivaa yksilöä. Osaatteko arvata, minkä merkkiset (2) kelloa minulla on ostoslistalla? 


Ihanaa koulujen alkua muuten kaikille, joilla se alkoi tänään! Tsemppiä kaikille opintoihin♥

~Taru


from Taru's Collection http://ift.tt/1PmGOVF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti