Lisää Bogisi Listaan

Sivut

sunnuntai 16. elokuuta 2015

Tea Marika tubecon 2015

Nyt se on ohi, nimittäin Tubecon 2015 -tapahtuma. En osallistunut viime vuonna, koska juttu järjestettiin Weekendien kanssa päällekäin ja menin mieluummin sinne. Nyt kuitenkin mulle oli varattu oma Meet & greet -aika ja olin innoissani seuraajien tapaamisesta. Päivä oli kaikkea muuta kuin mitä odotin.
Saavuttiin siis yhteiskuljetuksella Hartwallille, jolloin jo ekat innokkaat fanit ikkunan takaa halusivat ottaa yhteiskuvan. Pysyteltiin hieman sivummalla mutta heti, kun päästiin sisälle, mut piiritettiin. Like for real, piiritettiin. Mulle ei oo ikinä tapahtunut mitään sellaista. Suostuin pariin yhteiskuvaan, ja heti metrien jono kertyi taakseni. MITÄ?! Kyllä. Tilannetta hankaloitti se, ettei yhteydet toimineet, mun piti päästä yhteistyökumppanini luokse ja aikataulu oli epäselvä tai tiukoilla - periaatteessa koko päivän jompi kumpi noista. Jouduttiin Kamillan kanssa pujotella ja melkeimpä juosta ympäri Hartwallia, kun ei löydetty mitään, eikä mistään tuntunut saavan karttaa. Myöskin netistä löytynyt mappi oli hieman epäselvä. Niimpä jossain vaiheessa mentiin vaan ulos, kun kaikilla oli rannekkeet ja sisäänpääsy takaisin taattu.

TubeconTubecon

Tuolta mä hyppäsin ilmatyynylle. Ensin korkeus maasta oli 6m ja seuraava hyppy tehtiin 9 metristä. Tuntui hiukan vatsassa ja still-kuva hypystä pitäisi ilmestyä jonnekin lähipäivinä.

Tubecon

Mun rakkauskengät. Ensin olin ballerinoissa mutta meet & greetiin halusin laittaa jotain hienompaa jalkaan.

TubeconTubecon

Iloinen Iida.

Tubecon

Musta on epämukavaa kieltäytyä kuvista tai nimmareista, mutta toivoisin ihmisiltä myös pientä maalaisjärjen käyttöä ja tilannetajua. Mulla ja ystävälläni oli kädet ja suu täynnä pizzaa, istuttiin rauhassa pienessä nurkkauksessa syömässä lounasta, kun multa tultiin kysymään nimmareita ja kuvia. Mulla on 1) kädet ihan rasvassa, joten en pysty kirjoittamaan 2) suu niin täynnä tomaattikastiketta, etten halua tilanteesta yhtään kuvaa talteen. Itsehän en edes Justin Bieberin nähdessä menisi tähden luo, jos hänellä on ruoka kesken. Pieni ruokarauha olisi ihan kiva, kunnioitusta ihmiset. Tottakai haluan ottaa kuvat kaikkien kanssa, mutta kaipaan myös hetken lepoa kaiken sen myllerryksen keskellä.

Vähän jäi harmittamaan M&G-aikani, joka oli 40 minuuttia. Kaikki halukkaat eivät ehtineet saada kuvaa mun kanssa. Tuntuu ihan julkkikselta, kun tämmöstä kirjottelen, mutta anyway. Tapahtuma oli tosi kiva, vaikka ensi vuodeksi olisikin paljon petrattavaa. Lisäksi eräs lehti laittoi musta kuvan fanin kanssa ja kuvatekstissä luki väärän henkilön nimi, kaverini Pernillan. Jaa'a, mitähän tuohon toteaisi? Noh, mitä te tykkäsitte Tubeconista, jos olitte siellä?

from TEA MARIKA http://ift.tt/1WvVjv6

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti