- - Pikainfo: Tämä postaus on samalla laatutesti, eli latasin kuvat yhtä tiedostokokoa suurempina. Kertokaa, jos ilmenee ongelmia kuvien näkymisen kanssa, kun mulla on niin nopea netti, että itse saan ne heti näkyviin. - -
Nachoja, salsaa... Mun combona toimi salsa ja hampurilaismajoneesi yhdistettynä. Monen mielestä seos näytti vastenmieliseltä, mitä en toki kiellä, mutta maku oli huikea.
Mulle oli varattu kasvispihvejä purilaisten väliin laitettavaksi, jee!
Saunatiloista pääsi katolle, tai siinä kiinni olevalle parvekkeelle. Mentiin Kamillan kanssa ihailemaan Helsingin maisemia samalla kun aurinko paahtoi mustien kattopinnotteiden vuoksi. Oli aivan ihanaa seistä siinä ja haistella raikasta ilmaa. Meinattiin kivuta katolle ottamaan brunaa, mutta todennäköisesti meidät olis heitetty ulos hotellista sen seurauksena.
Musavastaavana ystäväni DJ Santtu.
Oli niin rauhottavaa tuijottaa merta. Tyyntä merenpintaa. Se tunne on jäänyt tän kesän osalta multa kokonaan pois, mutta tänään sain vähän tasoitusta siihenkin epäkohtaan. Brunssin jälkeen hypättiin meille varattuun bussiin, matkustettiin sillä Hartwallille ja mentiin sisään Tubecon-tapahtumaan. Kerron siitä mieluiten eri postauksessa, joten stay tuned!
from TEA MARIKA http://ift.tt/1TGIERF
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti